Urin Off - renlighed hos hund og kat Urin Off - renlighed hos hund og kat
Hej alle sammen. Jeg står og skal til at på kursus i marketing og skal i den forbindelse lave en opgave omkring et valgfrit produkt.
Jeg har valgt produktet Urin Off, der bruges til at rengøre efter urin-uheld. Produktet kan opløse urinsyrekrystaller og fjerne pletter efter urin. Det er 100% tilfredshedsgaranti på produktet og er det eneste enzymbaseret rengøringsmiddel på markedet.
Jeg ville være meget taknemlig hvis i ville svare på nogle spørgsmål omkring produktet, så jeg har lidt info omkring, hvordan forbrugeren ser på det.
Kender i til produktet..?
Hvis ja, har i selv prøvet til og var i tilfredsse..?
Hvis nej, var det så noget i ville bruge, hvis problemet skulle opstå f.eks. i forbindelse med køb af hvalp, kønsmodning eller uheld i forbindelse med sygdom..?
Hvordan har i det med vareprøver/gavekort..? Er det noget, der kunne gøre at i ville prøve at købe produktet..?
Har i nogle gode forslag til, hvordan man kunne få en øget efterspørgsel..? f.eks vareprøver, facebook, rekalmer ovs...?
http://urine-off.dk/
På forhånd tak... :0)
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
2.
3. Nej, jeg bruger Rodalon.
4. Fik jeg en gratis prøve, ville jeg gerne prøve det af.
4. Ikke rigtigt... Tror Rodalon har "sat sig" på markedet på dette område. Men Reklamer på Facebook og HG, er sikket ikke nogen dårlilg idé
jul 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 93
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 59 Svar: 383
2. Hører lidt under svar nr. 1, for mit vedkommende. ^^
:-).
aug 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 211
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.053
2: Ja har prøvet den til kat, og var rigtig glad for den. Har normalt brugt rodalon, men med en forvildet vildkat (der syntes den skulle bo på vores gæsteværelse i tre dage) var det nødvendigt at finde noget andet.
Tror også mere rekalme og vareprøver vil gavne det meget
jul 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 93
Urin Off - renlighed hos hund og kat