1.104 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Urin Off - renlighed hos hund og kat Urin Off - renlighed hos hund og kat

Hej alle sammen. Jeg står og skal til at på kursus i marketing og skal i den forbindelse lave en opgave omkring et valgfrit produkt.

Jeg har valgt produktet Urin Off, der bruges til at rengøre efter urin-uheld. Produktet kan opløse urinsyrekrystaller og fjerne pletter efter urin. Det er 100% tilfredshedsgaranti på produktet og er det eneste enzymbaseret rengøringsmiddel på markedet.

Jeg ville være meget taknemlig hvis i ville svare på nogle spørgsmål omkring produktet, så jeg har lidt info omkring, hvordan forbrugeren ser på det.

Kender i til produktet..?

Hvis ja, har i selv prøvet til og var i tilfredsse..?

Hvis nej, var det så noget i ville bruge, hvis problemet skulle opstå f.eks. i forbindelse med køb af hvalp, kønsmodning eller uheld i forbindelse med sygdom..?

Hvordan har i det med vareprøver/gavekort..? Er det noget, der kunne gøre at i ville prøve at købe produktet..?

Har i nogle gode forslag til, hvordan man kunne få en øget efterspørgsel..? f.eks vareprøver, facebook, rekalmer ovs...?

http://urine-off.dk/

På forhånd tak... :0)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urin Off - renlighed hos hund og kat
  • #1   18. mar 2013 1. Kender ikke til produktet.
    2.
    3. Nej, jeg bruger Rodalon.
    4. Fik jeg en gratis prøve, ville jeg gerne prøve det af.
    4. Ikke rigtigt... Tror Rodalon har "sat sig" på markedet på dette område. Men Reklamer på Facebook og HG, er sikket ikke nogen dårlilg idé smiley

• #2   18. mar 2013 Tak for svar.. :0)

• #3   18. mar 2013 1. Ja, jeg kender lidt til det, da jeg lige har været til hvalpeaften, hvor der kom et oplæg om Urinoff. Jeg købte derfor en flaske, men har ikke lige fået det prøvet endnu.
    2. Hører lidt under svar nr. 1, for mit vedkommende. ^^
    :-).

• #4   18. mar 2013 Ja kender produktet men har aldrig eget det. Da vi kun har trægulve har rodalon klaret det uden problemer. Ville da altid gerne prøve produktet hvis det blev tilbudt gratis smiley Kunne sikkert også godt finde på at købe det, hvis hunden skulle forvilde sig i sofa/seng med uheld.. kender en del til rengøringsmidler med enzymer fra insiderviden fra novozymes, så ved at de altså kan noget særligt smiley

• #5   18. mar 2013 1: Ja det gør jeg
    2: Ja har prøvet den til kat, og var rigtig glad for den. Har normalt brugt rodalon, men med en forvildet vildkat (der syntes den skulle bo på vores gæsteværelse i tre dage) var det nødvendigt at finde noget andet.

Tror også mere rekalme og vareprøver vil gavne det meget

• #7   18. mar 2013 Dejligt med svar.. :0)

Kommentér på:
Urin Off - renlighed hos hund og kat

Annonce