{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Patella luxation og Faxe dyrehospital {{forumTopicSubject}}

Hej Alle i kloge hoveder smiley

Jeg har en lille vuf på 1½ år, der siden november 2012 begyndte at halte enormt meget da der var salt over alt - det er dog fortsat og han har nu fået konstateret patella luxation hos vores egen dyrlæge.

Hun kunne dog ikke give os en bestemt grad (nok fordi de ikke er eksperter), jeg spurgte så ind til, hvor de henviser til, hvis man beslutter sig for en operation og de henviser til Faxe dyrehospital. Hvad er Jeres erfaringer med dem?

Situationen er den, at Nemo elsker at gå ture, ingen tur er lang nok og intet sne er for højt til en god gåtur, Nemo hopper nemlig bare på 3 ben og så er problemet løst. Så udover at han ca. halvdelen af turen ikke bruger benet generer det ham ikke - af hvad det ser ud til.

Herhjemme ses det ikke rigtig, og Nemo elsker ligeledes af fise efter div. legetøj herhjemme smiley Han leger gerne med andre hunde på tur, men eftersom han er lille, og altid har haft sin styrke i sin hurtighed kan jeg mærke han ikke er lige glad for alle hunde længere.

Min dyrlæge mente ikke han burde opereres ud fra hvad jeg kunne fortælle og kunne selv fortælle at det ikke var super slemt, og hvis han kunne gå ture mente hun ikke det var et problem.
Men jeg går alligevel og har det som en stor plads i mine tanker pt, og kunne godt tænke mig at vide lidt om dette dyrehospital etc.

MVH Maja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Patella luxation og Faxe dyrehospital
Kommentér på:
Patella luxation og Faxe dyrehospital

Annonce