329 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hunde adfær Hunde adfær

Heej folkens smiley

Min hund knurre når han ser andre hunde og virker sån lidt sur, undtaget hvis det er nogen han keder. Han har aldrig gjort en anden hund noget og han vil enlig gerne snakke med dem, kan man se og mærke på ham, hvis man holder ham tilbage knurre han, men hvis han får lov at kigge lidt på den anden hund begynder han sån at pibe istedet. Men jeg undgår helst andre hunde, fordi folk selvfølgelig tror han er sur når han reagere som han gør.

Jeg tror selv han bliver utryg og usikker. Men vil vildt gerne høre jeres mening. så hvad tror i? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde adfær
  • #1   22. mar 2013 Det lyder lidt mærkeligt hvis den knurrer selvom den gerne ville hilse på andre hunde.. Men måske du skulle finde en hund (og ejer) at træne med, sådan at i nærmer jer den anden hund, hvis din hund knurrer går i den anden vej, vent lidt og prøv at nærme jer hunden igen.. Hvis din hund virkelig gerne ville hen til den anden hund ville den regne ud at den kun gør det hvis den ikke knurrer (eller viser anden uønsket adfær), hvis din hund bliver ved med at knurre når i nærmer jer, tvivler jeg på at den ville hilse (husk at det kan tage noget tid at finde ud af).
    Eddie virker også meget nysgerrig når han ser andre hunde han ikke kender, men hvis vi kommer for tæt på skælder han ud, så han vilel helst bare stå og kigge på afstand..
    Jeg er ikke ekspert på dette område, så jeg ville kun råde dig til at gøre det hvis andre kloge hoveder herinde syntes det virker som en god idé (:

• #2   22. mar 2013 Mange tak for rådet. Vil da helt sikkert prøve det en dag smiley

• #3   22. mar 2013 Men husk selvfølgelig at den anden hun skal være rolig, så bliver din hund ikke så nemt nervøs (:

• #4   22. mar 2013 jo selvfølgelig smiley

Kommentér på:
Hunde adfær

Annonce