417 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hunde adfær Hunde adfær
Heej folkens
Min hund knurre når han ser andre hunde og virker sån lidt sur, undtaget hvis det er nogen han keder. Han har aldrig gjort en anden hund noget og han vil enlig gerne snakke med dem, kan man se og mærke på ham, hvis man holder ham tilbage knurre han, men hvis han får lov at kigge lidt på den anden hund begynder han sån at pibe istedet. Men jeg undgår helst andre hunde, fordi folk selvfølgelig tror han er sur når han reagere som han gør.
Jeg tror selv han bliver utryg og usikker. Men vil vildt gerne høre jeres mening. så hvad tror i?
0 synes godt om
sep 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 413
Jeg ved ikke hvorfor din hund gør det, det har jeg ikke forstand på, men det er i hvert fald ikke en selvfølge at en hund i dnor knurre!
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.982
Jeg gjorde det, en masse godbidder med, når der så kom nogle så satte jeg mig på hug, sagde hendes navn, når hun kiggede så fik hun godbid. sådan gjorde jeg hele vejen til de havde passeret, og de fleste tog deres hunde til sig og viste hensyn, og nogle lod dem hilse, og så fandt hun ud ad at den er jo ikke farlig...og så inden det sku udvikle sig så gik jeg videre, med masser af ros og godbidder...
det har nu har gjort at hun slet ikke er bange og usikker mere, men istedet bare rigtig gerne vil hilse på dem
så godbidder, tålmodighed, og gerne mød nogle på turen der vil hjælpe.
Og FORKLAR dem, at din hund er usikker, om de vil hjælpe ved bare lige at være i nærheden, men du får den til at falde til ro og så fortsætte videre.
Det er en fantastisk god hjælp.
held og lykke med det.
mar 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 10
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.982
mar 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 10
Hunde adfær