417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hunde adfær Hunde adfær

Heej folkens smiley

Min hund knurre når han ser andre hunde og virker sån lidt sur, undtaget hvis det er nogen han keder. Han har aldrig gjort en anden hund noget og han vil enlig gerne snakke med dem, kan man se og mærke på ham, hvis man holder ham tilbage knurre han, men hvis han får lov at kigge lidt på den anden hund begynder han sån at pibe istedet. Men jeg undgår helst andre hunde, fordi folk selvfølgelig tror han er sur når han reagere som han gør.

Jeg tror selv han bliver utryg og usikker. Men vil vildt gerne høre jeres mening. så hvad tror i? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde adfær
  • #2   23. mar 2013 Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være "klart" at han knurre fordi han bliver holdt? Min hund knurre da ikke fordi hun har snor på....
    Jeg ved ikke hvorfor din hund gør det, det har jeg ikke forstand på, men det er i hvert fald ikke en selvfølge at en hund i dnor knurre!

• #4   23. mar 2013 Min var meget usikker i starten da jeg fik hunde, på gå ture, hun knurrede og gøede af andre, med eller uden hund.

Jeg gjorde det, en masse godbidder med, når der så kom nogle så satte jeg mig på hug, sagde hendes navn, når hun kiggede så fik hun godbid. sådan gjorde jeg hele vejen til de havde passeret, og de fleste tog deres hunde til sig og viste hensyn, og nogle lod dem hilse, og så fandt hun ud ad at den er jo ikke farlig...og så inden det sku udvikle sig så gik jeg videre, med masser af ros og godbidder...

det har nu har gjort at hun slet ikke er bange og usikker mere, men istedet bare rigtig gerne vil hilse på dem smiley
    så godbidder, tålmodighed, og gerne mød nogle på turen der vil hjælpe.
    Og FORKLAR dem, at din hund er usikker, om de vil hjælpe ved bare lige at være i nærheden, men du får den til at falde til ro og så fortsætte videre.

Det er en fantastisk god hjælp.
    held og lykke med det.

• #5   25. mar 2013 Mange tak, for det gode råd smiley

• #6   26. mar 2013 velbekomme, og held og lykke med det

• #7   27. mar 2013 Takker smiley

Kommentér på:
Hunde adfær

Annonce