{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Beagle fordomme {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne ha luftet nogle fordomme jeg har om Beagler, og høre fra nogen af jer der rent faktisk har en Beagle og har en reel viden om denne race.´

En Beagle gør meget og gerne af ingenting.

En Beagle er sin egen og ser ingen grund til at please sin ejer.

En Beagle er lidt tungnem.

En Beagle er umulig at lære et sikkert indkald, hvis først den får fært af noget spændende så skrider den, så altså en Beagle er en hund der må leve sit liv i snor eller løs i indhegning.

Skyd venligst hul i eller cementér disse fordomme, jeg venter i spænding.

Mvh

Winnie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beagle fordomme
  • #2   23. mar 2013 passer godt på ham jeg havde i pleje engang i tidernes morgen. Han var 6 år og fattede hat.

tilgengæld har jeg gået til træning med en beagle der aldrig gik i snor og lystrede sin ejers mindste vink. Hun var meget meget velopdragen og lå altid i topti i konkurrencerne de stillede i. (lydighed)

• #3   23. mar 2013 arr det passer bestemt ikke på alle beagler
    kender en som har været med til dm i DCH - det kunne godt komme når man kaldte. Dem jeg har trænet med har også kunne gå fri. MEN det har krævet mere træning end med fx en Lab.
    De kan lære meget men er ikke pelasende på samme måde som nogle andre racer.

Beagler er ofte meget glade for mad og bliver derfor let fede og ja så bliver de jo dovne, men ud over dette synes jeg bestemt ikke de er dvaske. Har gået til agility med et par stykker smiley

de kan godt gå, men med ordentlig træning synes jeg ikke det er så slemt. - andre rader er jo også mere gøeende end andre.

Så jeg vil sige at jo der er noget om at Beagler kræver mere fokus i træningen af indkald og nogle kan nok være noget af en udfordring, men bestemt ikke alle
    At de ikke kan lære noget - det vil jeg sige det kommer man på træneren og ikke på hunden smiley men jo de kræver da ordentlig motivation osv smiley
    Desuden vil jeg sige om de erfaringer jeg har med Beaglen at de ofte er meget glade og imødekommende hunde som har krævet lidt ekstra fokus i alene hjemme træningen

• #4   23. mar 2013 meen vil sige at der da er lidt om dine fordomme smiley de kan være stædige (alt efter træning), de kan være svære at lære at komme for de har jagtinstinkt, de kan gø og de er meget lade for mad smiley

• #5   23. mar 2013 Beskrivelsen passer også fint på min bagbos Beagle.
    Og er desuden fortrinlig som støvsuger smiley

• #7   23. mar 2013
    En Beagle gør meget og gerne af ingenting.
    SVAR: ikke Bob, kun når Hjem is kommer.

En Beagle er sin egen og ser ingen grund til at please sin ejer.
    SVAR: Bob er sin egen, men vil gerne please sin ejer.

En Beagle er lidt tungnem.
    SVAR: Ja

En Beagle er umulig at lære et sikkert indkald, hvis først den får fært af noget spændende så skrider den, så altså en Beagle er en hund der må leve sit liv i snor eller løs i indhegning.
    SVAR: Bob kan ikke gå uden snor. Ud til postkassen og tilbage igen kan han godt gå uden snor.

• #8   23. mar 2013 Vi har en beagle på 6,5år. Hun ødelægger alt hun kan komme i nærheden af, når hun er alene. Og hyler/gør meget, især når vi kommer hjem. Så hun helt oppe og kører og fare rundt. Hun kommer helst ikk når vi kalder - med mindre vi har en lille hapser og kan ikk gå uden snor.
    Hun vil meget gerne styre huset.
    Desværre har hun heller ikk fået optimal opdragelse som hvalp.

• #9   23. mar 2013 Jeg kender en som har en beagle smiley
    Og hvis den ikke vil gå mere tur. Så går den ikke mere og må bæres hjem. Den bliver ligeså stædig som et æsel smiley

• #10   24. mar 2013 Min veninde har en beagle blanding, og jeg må sige: Han er sin egen! Vi joker tit med at når han tåger rundt i sin egen verden og ikke vil høre, så er det fordi beaglen er kommet op i ham smiley Og så kalder vi ham Mr Beagle smiley

Kommentér på:
Beagle fordomme

Annonce