{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Ikke alle har fordomme :-)) {{forumTopicSubject}}

Vi var til træning med Baby idag for 2. gang. Baby har lidt problemer med hundesprog og vores træner er helt obs. på det. Baby har aldrig bidt nogen, men har en dum ide med at skulle "spille smart" og mule de andre. Men bliver der lige sagt et bestemt "ØØØH" så stopper hun. Min træner har sagt at hun tager det som sin opgave at stoppe hende i den dårlige adfærd hvorefter jeg skal belønne hende for at stoppe og det fungerer fint! Idag var der dog en lille beagle (og nej har intet imod den race :-))der skulle spille ligeså smart som Baby og så gik de jo i hovederne på hinanden. de var dog nemme at skille ad igen. Til sidst i timen sku de så lige knurre lidt af hinanden igen.. min træner får stoppet dem og de stopper med det samme.. pludselig råber en af de andre hundeejere efter Baby "føj. jeg nakker dig snart.. møgkøter".. jeg sku godt nok tælle til ti bagefter.. min træner tog dog fat i ham og forklarede ham at sådan snakker man altså ikke her... Var godt nok noget trist da vi satte os in i bilen for at køre hjem. men på inden vi kører kommer en kvinde fra mit hold løbende og siger hun lige ville sige noget. Kvinden her er ejer af en lille ds-gårdhund som Baby i øvrigt også havde markeret overfor i starten af timen. Hun siger at hun da var virkelig ked af at nogen havde snakket så grimt til Baby og hun håbede virkelig vi kom igen for hun synes at det var flot vi gjorde noget for at vænne hende af med adfærden, og hun kunne jo tydeligt se da Baby markerede overfor hendes hund at hun jo stoppede i det øjeblik at hendes hund underkastede sig... Var i noget bedre humør bagefter smiley

puha.. det blev en lang smøre..havde vidst noget jeg skulle af med *g*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke alle har fordomme :-))
Kommentér på:
Ikke alle har fordomme :-))

Annonce