{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Ikke renlig pga. savn??? What? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hvalp på 7 måneder og vi bor i et kollektiv med 6 mennesker. Han er jo min hund og det er mig han sover med (nogle gange sover han i stuen hvis han vil), men han går også nogle gange ture med de andre, bliver fodret af forskellige, så han er vant til at blive passet og elsket af mange og ikke kun mig. Han er af en race der knytter sig meget til sin flok og ikke nødvendigvis kun 1 menneske. Han var været pålideligt renlig siden han var 5 måneder, altså i 2 måneder nu.

Jeg har så været væk i 2 dage (det har han prøvet før), altså en dag, en nat og en halv dag. De andre i kollektivet fodrede ham og lukkede ham ud (han skraber på stuedøren når han skal ud i haven). Og da jeg kom hjem i dag fortalte de at han har skidt indenfor 2 gange!

Men jeg forstår ikke hvorfor??? Han har som sagt været pålideligt renlig i 2 måneder, så jeg troede at lort indenfor var helt passé.... kan det være pga. savn?? Eller hvorfor tror I? Har I prøvet noget lignende - og hvad kan man gøre?

- han har ikke været alene hjemme på noget tidspunkt hvor jeg ikke har været hjemme.

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke renlig pga. savn??? What?
  • #1   24. mar 2013 Mine forældres hvalp på 5 mdr. har heller ikke flere uheld inde.. Men hvis de åbner til haven og går i spa (de har udendørs spa i haven), så skider og tisser han inden for..

Det mener vi er protest (at han ikke får kontakt hele tiden smiley ), så måske kan din hun have gjort det i protest af at du har været væk?

Da mine forældres hvalp flyttede ind hos os for en kort periode, der tissede min voksne hund også herinde.. Det var også i protest over den lille lort, som hun i dag er meget glad for..

Håber du får løst dit lille problem smiley

• #2   24. mar 2013 Tror ikke på en hvalp gør noget som helst i protest...

• #3   24. mar 2013 Han har gjort det før.. Mine forældre skulle i byen en dag og da de gik og gjorde jeg klar, så sad de jo ikke i sofaen for at holde ham med selskab.. Der satte han sig også direkte ind på kontoret og sked..

Den måde det foregår på (det er jo svært at forklare alt med tekst), der tror jeg på at det er protest..

• #6   24. mar 2013 Hunde skider (eller tisser) ikke i protest -det er vidst at overføre sine menneskelige tanker og intetioner til hunden. Så Krøll, jeg er ganske overbevist om at der kan findes mere realistiske årsager til hundens adfærd.

Røsle -Mit bud er at de andre i kollektivet ikke er lige så gode til at læse hundens signaler og måske heller ikke så opmærksomme på dem som du, og så kan der jo ske uheld hvis ikke hunden kommer hurtigt nok ud.

• #7   24. mar 2013 Dejligt at høre jeres kommentarer. Han havde endda lagt sin bæ inde på badeværelset, lige ved siden af toilettet smiley søde kræ... godt at høre Batdog og Isabelle at det ikke er helt unormalt.

• #8   24. mar 2013 det kunne vel være at han har noget mave halløj, og så det lige er faldt sammen med at du er væk ...

generelt er det jo altid godt hvis man/nogen kan høre ens hund ... altså hvis det er muligt ...

• #9   24. mar 2013 Tror jeg ikke, for lorten var normal smiley

• #10   24. mar 2013 ja ja ... man kan godt have normal lort, men have det sådan at man bare ikke kan holde sig ....

det kan så også være hvis der er rykket rundt på fodrings tidspunkter ....

• #11   25. mar 2013 Jeg tror det er et instinkt "urhunden" i vores hunde bringer med sig. Hvis de voksne hunde i flokken drager på jagt efterlader de hvalpene hjemme. For ikke at afsløre at der er hjælpeløse og sårbare hvalpe, med lugten af ekskrementer i området omkring hulen, ligger det i deres instinkt at gøre sig rene inde i hulen.

• #12   25. mar 2013 Eller også er dine bofæller ikke helt så opmærksomme på ham, som du er og har måske ikke fået åbnet døren heeelt så ofte... smiley

• #13   26. mar 2013 spændende Lise Ø smiley

• #15   10. apr 2013 vores have er på 2 tønder og han plejer faktisk at skide der og ikke så meget på tur smiley

Kommentér på:
Ikke renlig pga. savn??? What?

Annonce