27. okt 2007 Følger: 120 Følgere: 113 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 324
Hunde Gård Hunde Gård
Hej Folkens
Jeg har desværre været så uhelddig at komme hjem til mine 2 skønne tæver som har været oppe & slås for en uges tid siden
De kommer ikke til at skulle gå sammen fremover når de er alene, og derfor skal jeg bruge nogle gode råd til hvordan jeg kan dele den hundegård op som de plejer at gå i sammen.
Jeg har lavet et forslag & vil meget gerne hører jeres mening.
Vedhæftet billeder er sådan som jeg tænker den kan komme til at se ud.
Før var der ingen ting i den over hovedt ud over self vand, da de altid havde brykkos døren at stå åben så de kunne gå ind for enten regn eller varme.
På Forhånd Tak
&
GOD PÅSKE
okt 2007
Følger: 120 Følgere: 113 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 324
De har levet sammen i godt 6 år uden nogle former for problemer også selv om der kun er 4 månder imellem dem og ved at man siger at to tæver ikke er godt sammen men 6 år uden nogle skader og de ikke kan undvære hinanden så skete det desværre alligevel.
også
Har sq aldrig kunne stave til lige det ord så TAKKER
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 139 Svar: 774
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.320
Jeg forstår de ikke skal være alene sammen mere. Men kan de slet ikke tåle synet af hinanden? For hvis ikke så skal de ikke kunne se hinanden. Men hvis de nu stadig nyder hinandens selskab er det måske OK med et kighul.
okt 2007
De kan godt tåle synet af hinanden.
Som det ser ud lige pt. er de i hvert st rum hvor de ikke kan se hinanden når jeg ikke er hjemme og når døren åbnes møder de hinanden med rejste børster, ved godt der kun er gået lidt over en uge. MEN jeg tænker bar at hvis de er i hver sin hundegård med net hegn så vil de kunne sidde fast hvis de bliver sure på hinanden igen.
Derfor jeg tænke og har fået anbefalet at lave fast væg mellem dem så de ikke har mulighed for at drille hinanden og når jeg kommer hjem er det jo mig der er flok leder.
MEN vil meget gerne hører jeres erfaringer og idéer
aug 2008
okt 2007
De kan fint være sammen når jeg er hjemme der er ingen problemer, Dog har jeg valgt at flytte den ene madskål et par meter væk fra den anden da de plejer at spise sammen i stativ lige op og ned af hinanden.
De fik også deres sidste smerte stillende igår og de har endnu ikke lege sammen, den store til gerne men Lola syntes ikke der er spor sjov, hun virker meget usikker og søger hen til mig.
Måske skal de bare have tid.
Du kan jo os starte med at lave et hul så de kan se hinanden og så se hvordan det går. Som sagt kan du lave det os jo.
Jeg forstår din frustration omkring det.
okt 2007
Jeg må se ad når jeg kommer i gang med at bygge det nu skal frosten jo lige væk før jeg kan komme igang
MEN TUSIND TAK for hjælpen og for svar
aug 2008
aug 2008
Hvordan er det gået efterfølgende?
Hunde Gård