850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hunde Gård Hunde Gård

Hej Folkens smiley

Jeg har desværre været så uhelddig at komme hjem til mine 2 skønne tæver som har været oppe & slås for en uges tid siden smiley

De kommer ikke til at skulle gå sammen fremover når de er alene, og derfor skal jeg bruge nogle gode råd til hvordan jeg kan dele den hundegård op som de plejer at gå i sammen.

Jeg har lavet et forslag & vil meget gerne hører jeres mening.

Vedhæftet billeder er sådan som jeg tænker den kan komme til at se ud.

Før var der ingen ting i den over hovedt ud over self vand, da de altid havde brykkos døren at stå åben så de kunne gå ind for enten regn eller varme.

På Forhånd Tak

&

GOD PÅSKE

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde Gård
  • #2   28. mar 2013 De begge to var kommet ud af deres løbetid for dem kommer de i på samme tid smiley Men til andet tjek hos dyrlægen fandt dyrlægen KRÆFT i begge de bagereste bryster på min store sorte tæve & dyrlægen mener at det kan have været det der har udløst det selv om det er den lille der bestemmer.

De har levet sammen i godt 6 år uden nogle former for problemer også selv om der kun er 4 månder imellem dem og ved at man siger at to tæver ikke er godt sammen men 6 år uden nogle skader og de ikke kan undvære hinanden så skete det desværre alligevel.

MEN der er mange forsellige meninger om hunde skal kunne se hinanden eller ej, og det har jeg bar slet ikke forstand på.

Ja godt du kunne læse det, retter det lige til hvis jeg skal vise det til andre
    også smiley

Har sq aldrig kunne stave til lige det ord så TAKKER smiley

• #3   28. mar 2013 Jeg synes det ser rigtig fint ud! Lad dem få så meget ro som muligt og undlad at de kan se og stresse hinanden smiley

• #4   28. mar 2013 Synd de kom op og slås smiley

Jeg forstår de ikke skal være alene sammen mere. Men kan de slet ikke tåle synet af hinanden? For hvis ikke så skal de ikke kunne se hinanden. Men hvis de nu stadig nyder hinandens selskab er det måske OK med et kighul.

• #6   28. mar 2013 Mike/vega: Dør mellem de to hunde gårde en den der er lavet i midten af tegningen og der står fast dør smiley

De kan godt tåle synet af hinanden.

Som det ser ud lige pt. er de i hvert st rum hvor de ikke kan se hinanden når jeg ikke er hjemme og når døren åbnes møder de hinanden med rejste børster, ved godt der kun er gået lidt over en uge. MEN jeg tænker bar at hvis de er i hver sin hundegård med net hegn så vil de kunne sidde fast hvis de bliver sure på hinanden igen.

Derfor jeg tænke og har fået anbefalet at lave fast væg mellem dem så de ikke har mulighed for at drille hinanden og når jeg kommer hjem er det jo mig der er flok leder.

MEN vil meget gerne hører jeres erfaringer og idéer smiley

• #7   28. mar 2013 Hvis de stadig rejser børster af hinanden tror jeg ikke de skal kunne se hinanden. Du kan jo altid lave det om.

• #8   28. mar 2013 Nu er det jo kun en uge siden det er sket og min den mindste Lola som er flok alfa var hende der havde fået rigtigt mange tæsk af min den store tæve, det er også Lola der rejser børesterne når de lige skal hilse på hinanden så ved ikke om hun gør det af usikkerhed ??

De kan fint være sammen når jeg er hjemme der er ingen problemer, Dog har jeg valgt at flytte den ene madskål et par meter væk fra den anden da de plejer at spise sammen i stativ lige op og ned af hinanden.

De fik også deres sidste smerte stillende igår og de har endnu ikke lege sammen, den store til gerne men Lola syntes ikke der er spor sjov, hun virker meget usikker og søger hen til mig.

Jeg vil jo self min 2 muskelbasser det bedste og ønsker ikke at de skal gå og være uskire, men hvad er rigtigt og forkert ?? For man skal jo også passe på med ikke at ønge dem.

• #9   28. mar 2013 Det er selvfølgelig rigtig at det kun er en uge siden og det er ikke lang tid. Men samtidig er det jo lang tid at Lola går og husker hvad der skete. Hun må have fået et stort chok? Og bestemmer Lola stadig den dag i dag?

Måske skal de bare have tid.
    Du kan jo os starte med at lave et hul så de kan se hinanden og så se hvordan det går. Som sagt kan du lave det os jo.

Jeg forstår din frustration omkring det.

• #10   29. mar 2013 Som sagt var det Lola der bestemte før og jeg er næsten stikker på det stadigvæk er hende. MEN syntes det er meget svært at se fordi de som sagt ikke leger sammen mere/endnu !!

Jeg må se ad når jeg kommer i gang med at bygge det nu skal frosten jo lige væk før jeg kan komme igang smiley

MEN TUSIND TAK for hjælpen og for svar smiley

• #11   29. mar 2013 SÅ lidt, håber du finder en god løsning smiley

• #12   7. mar 2014 Kom i tanke om din tråd, da jeg kunne kende dine hunde efter tråden med pasgang.

Hvordan er det gået efterfølgende? smiley

Kommentér på:
Hunde Gård

Annonce