{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf?
  • #1   28. mar 2013 Man lader være med at gøre det for omstændigt;), sørger for at komme omkring så mange kødtyper som muligt, husker fisk og indmad og giver store stykker kød med ben så hunden får brugt sine tænder;)

• #2   28. mar 2013 prøv at google, der er flere fine sider ...

jeg troede også det var en videnskab .. synes nu det er nemt ... jeg blandings fodrer så ... giver som regel tørt til morgen og råt til aften ... og vurderer ellers efter det kendskab jeg har til hundene .... skal de fx have et større ben, eller andelår til aften så får de ikke morgen mad den dag, måske heller ikke dagen efter, det er lidt en vurdering af om de virker sultne ..

har jeg ikke lige noget råt så kan jeg altid give tørt nogle måltider i træk ...
    og en rugbr med leverpostej får de såmænd også af og til ...

• #3   28. mar 2013 Hanne m. Så det er ikke et must at man udelukkende skal barfe?

• #4   28. mar 2013 Nej ...

der er flere herinde der er 100 % Barfere , og så er der nok lige så mange der blandings fodrer ...

Man skal jo ALTID se hvorledes hunden trives på det man giver den ... nogle hunde får tynd mave af udelukkende Barf, andre får dårlig pels af udelukkende tørt, nogle trives fint med blandet foder, det gør mine fin afføring, fin pels, god kondition osv ... mens andre måske vil få enten hård eller tynd afføring af at veksle ...

Mine får ofte lidt tynd afføring hvis de har fået udelukkende råt i flere måltider i træk, så synes faktisk det tørre har en vis regulerende effekt på dem..

Så det er at gøre sine erfaringer og se på hunden ... men det er ikke et enten eller at give hunden råt ...

• #5   28. mar 2013 Jamen så barfer jeg i princippet mine hunde lidt allerede. Jeg slagter jævnligt kaniner og høns, der får de gerne et lår osv. Tit får de også et okserne med lidt kød på eller hvad jeg nu synes de skal have.

• #6   28. mar 2013 Okseben

• #7   28. mar 2013 jamen det gør du da : )

• #8   28. mar 2013 Okay. Troede bare først at man barfede når det var udelukkende det smiley men tror at jeg vil sætte mængden af det en smule op så smiley det er der jo ingen ben i smiley

• #9   28. mar 2013 Hov det kunne godt misforståes. Det er der jo ingen ben i= det er jo ikke så svært.

• #10   28. mar 2013 ha ha ... tror det er et definitions spørgsmål ... der er helt sikkert nogle der ikke mener man barfer før man udelukkende fodrer råt ... det er så ok med mig ... så kald mig delvis barfer ... igen man skal gøre et det fungerer for en selv og hunden ...

• #11   28. mar 2013 Ja præcis. Jeg "tør" ikke at kaste mig hen på udelukkende barf, jeg vil også gerne lige se det lidt an med mine hunde. Men jeg kan se at de NYDER at få noget af det rå, så hvis det ikke skader, så får de det smiley

• #12   28. mar 2013 det skader bestemt ikke ... men noget af det jeg kan læse mig til man skal være obs ¨på hvis man udelukkende barfer, er at der evt skal gives nogle tilskud ... olie, vitaminer og mineraler ... dette har jeg så ikke gidet sætte mig ind i, så tænker de er dækkede med de ting via det tørfoder de får ... derudover får de også gulerod, æble, et rå æg af og til, osv, men det er så kun den yngste der rigtig gider spise de ting ...

• #16   28. mar 2013 Mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Barf?

Annonce