{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

Lad hunden blive hjemme når du handler ind! {{forumTopicSubject}}

''Drabsforsøg på tøjret hund????

D. 27/3 skal vi i Lidl og købe ind.
Vi sætter hunden ved indkøbsvognene udenfor butikken-tjekker at der ikke ligger noget som den kan tygge på(det er en hvalp på 7 mdr.som bider i alting)
Datteren er ude og tjekke hunden efter 10 min.-intet at bemærke.
Da vi så er færdige med at handle-efter yderligere 10 min. ligger der hundegodbidder og PANODILER spredt foran hunden ???
Vi kontakter dyrlægen som beder os komme straks da det kan medføre døden hvis den har spist af pillerne.
Hunden får flere indsprøjtninger som får den til at kaste op.Det gør den så ca. 15 gange.Biliver igen tilset af dyrlægen og vi får en regning på 850 kr.
Jeg går tilbage til Lidl og konstaterer at der er et overvågningskamera udenfor butikken.Jeg taler med personalet som henviser til kundeservice som henviser til politiet.Kontakter politiet som meddeler at de ikke tager imod før tirsdag efter påske??
Min 17 årige datter-Nanna-henvender sig personligt på Frederikssund politistation og beretter om forløbet.De tager ikke imod anmeldelsen da de ikke mener det vil føre til noget???Jeg ringer til politiet og ender -efter lang tids snak-med samme resultat.De vil ikke modtage anmeldelsen og henviser til en mailadresse hvor vi kan klage.

Del gerne dette da der muligvis render et forstyrret menneske rundt som ikke bryder sig om hunde.Og samtidig et budskab til Nordsjællands Politi som åbenbart ikke tager borgerne alvorligt!!! Tak. Venligst Tommy Wahlgren.''

Det er EN af grundene til Misha bliver hjemme når der handles ind, kan godt se det er nemt lige at smutte forbi Brugsen på sin gå tur, men er det det værd? Der er mange forstyrrede mennesker der ikke forstår at være gode ved dyr, som vil stjæle dem til alt muligt mærkelig brug eller vidersalg, hvem ved? Jeg går hellere en tur efter jeg har handlet ind, end at risikere at miste min prinsesse...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad hunden blive hjemme når du handler ind!
Kommentér på:
Lad hunden blive hjemme når du handler ind!

Annonce