Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overvægtig chihuahua
  • #1   9. apr 2013 Hold da op 1 kg er meget på sådan en lille hund.. Nå men ved ikke hvor i bor, men hvad med hundesvømning? Det er skånsom motion?.

• #3   9. apr 2013 1kg,?det var ski meget...hvis du styrer foderet og motionen,så kan du jo ikke gøre mere...husk at trække godbidder fra foderet smiley

• #4   9. apr 2013 Jeg bruger et specialfoder man kan købe hos dyrlægen til min chi. specific r/d mener jeg det hedder. Det ville jeg helst ikke bruge, men alt andet tager han på af, vi har prøvet meget forskelligt..
    Og han får betydeligt mindre end der står de skal have. Så får han lidt grønt og salat hvis der er noget til overs efter vores mad hvilket der ofte er lidt af.
    Han er stadig lidt overvægtig men langt fra så meget som han har været.
    Det er en daglig kamp vi aldrig kommer ud af. Han kan simpelthen ikke se på mad før han tager på.!

Så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i mener er at han ikke spiser ret meget?

• #5   9. apr 2013 hvad vejer han?

• #6   9. apr 2013 Mere motion, mindre mad -det er faktisk det eneste der kan få hunden til at tabe sig, hvis den da ellers er sund og rask og ikke overvægtig f.eks. pga medicin e.l.

Overvej at skifte til diæt-foder med en lav fedt% og se på hvilken form for motion den får -er det gåture der kun foregår i snor, kunne man f.eks. skrue lidt op for aktiviteten ved at løbe en lille del af turen, starte hunden til svømning e.l. Der skal self tages hensyn til hundens dårlige form, så start stille ud så i ikke render ind i dumme skader.

Ang fodermængde, hvad går i så udfra er meget og ikke så meget? Hvis i regner med den mængde der står på fodersækken kan i roligt nedsætte fodermængden en hel del. Den mængde er nemlig blot vejledende, og min erfaring er at medmindre man har en særdeles aktiv hund eller en hund der er svær at holde i huld, skal de stort set aldrig have den mængde der står på sækken (i hvert fald ikke ved den håndfuld foder-mærker jeg har prøvet)

Kommentér på:
overvægtig chihuahua

Annonce