3.279 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hun tror hendes bamse er en hvalp? Hun tror hendes bamse er en hvalp?

Jeg har en chihuahua på omkring halvandet år, som på det sidste har været meget pjevset. Det blev hun efter hun fik en bamse tilbage (som havde været væk) og hun er nu begyndt at behandle den som en hvalp.
Hun slikker den, og vil ikke lege med den, putter den ind i hendes kurv hvor hun har lavet "rede", hun går og leder efter den hvis hun ikke kan finde den, tilbringer meget tid i sin kasse med den og er alt i alt meget overbeskyttende overfor den.
Jeg ved ikke lige hvordan det skal håndteres, om det bare er en periode hun er inde i, eller om man skal prøve at tage den fra hende i et stykke tid og håbe det går over? Kunne godt bruge lidt gode råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun tror hendes bamse er en hvalp?
  • #1   12. apr 2013 Det lyder som om hun er falsk drægtig. Har hun været i løbetid indenfor de sidste 2 måneder ca.? Jeg ville fjerne bamsen helt. Og sørge for at aktivere hende godt, så hun har noget andet at tænke på. Underhold hende, og find på nogle sjove opgaver hun kan løse.. Så burde det forsvinde efter et par dage. Hvis ikke det hjælper ville jeg søge dyrelæge, de kan give galastop.
    God bedring:)

• #2   12. apr 2013 Hendes sidste løbetid var sidst i Januar.
    Jeg vil prøve at tage bamsen væk nu her, og se om det hjælper.
    Tak for svaret smiley

• #3   12. apr 2013 Når Kia har været falsk drægtig så har hun fået lov til at beholde sine "hvalpe", når altså det ikke lige er en brødkniv hun vælger.
    Kia lagde sin hvalp hos mig og natten da Kia skulle have sin skønhedssøvn. Hun spiste som hun plejede og kunne afledes med leg og gåture.

Medmindre vovsen er så påvirket at den danner mælk, ikke vil spise og ikke kan sove så har jeg ikke gjort noget.

Har dog steriliseret Kia så hun bl.a. i dag ikke skal igennem de perioder.

• #4   12. apr 2013 Desværre går det ud over min anden hund, som hun snerre ekstremt meget af /:

• #6   12. apr 2013 Falsk drægtig og hendes indsamling af dyr skal stoppes

Kommentér på:
Hun tror hendes bamse er en hvalp?

Annonce