{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Hund humper alle {{forumTopicSubject}}

Vores gravhund der lige er fyldt 6 år, bliver ved med at humpe alle. Eller, ikke alle, men han kan godt finde på det ved voksne. Ellers er det små børn og andre hunde (ALLE hunde).

Lige nu er han sammen med en lille hvalp på 10 uger (også gravhund), og han bliver ved... Er der noget at gøre? For hold op, hvor er det træls.

Kan det være dominans, eller er det stress? Det kan jo godt være dominans, da han ikke er en lille hvalp mere, men måske også stress (de små børn i vores familie er her kun når der er familiefødselsdag, og så er vi 13-15+ mennesker).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund humper alle
  • #1   14. apr 2013 Typisk vil det være tegn på dominans.

    Om det kan være stress??? Har aldrig hørt dette.

    Der er kun en ting at gøre, Fjern ham med et bestemt nej. Hver gang han gør det, og så kan du forsøge at aflede ham med noget han godt kan lide, enten legetøj eller en godbid.

    God fornøjelse.


  • #2   14. apr 2013 Det er stress.

    Dominans er yderst yderst sjældent og som du beskriver det er det helt sikkert stress.

    Jeg ville stadig aflede ham og ikke tillade adfærden men først og fremmest så ville jeg fjerne hunden fra det der stresser den til at vise den uønskede adfærd


  • #5   15. apr 2013 Majbritt som jeg skriver er det, den eneste erfaring jeg har med det. Har aldrig oplevet det som stress.

    Har selv hanhund og der er ikke noget mere ydmygende for en han at en anden han hopper på ham.
    Det er ikke noget jeg selv har haft de store problemer med, blot det jeg selv har oplevet.


Kommentér på:
Hund humper alle

Annonce