{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Plop! Sagde det... {{forumTopicSubject}}

Jeg vågner efter en morfar på sofaen, den var tiltrængt!
Finder vej ud af tæppet, og ser lige om der er noget lækkert mad i skålen...niks.. Nårh, kan se menneskene tager sko og jakke på, så må jeg hellere rende med, de kan da ikke gå uden mig!

Jeg fik ret, jeg skal ud og gååå, jeg skal ud og gååå...
Det er så skægt at gå tur, endelig klikkede hun snoren af, jubii!! Græs, græs, jord, rulle rulle, græs, jord, rulle rulle, PIND.... Rulle rulle, græs, bide i græsset..... Hov, de går bare uden mig!!!!!!
Jeg spæner af sted op til dem, hu Hej hvor det går, jeg må se sjov ud, for sikke de griner af mig, så jeg løber lige lidt hurtigere smiley det er så dejligt når de er glade smiley

Nu sys jeg vi har gået et godt stykke, og skal hjem, men hov...der er en sø?? Nu er jeg ikke så glad for vand, men den virker godt nok spændende.
Hmm mor kalder, må lige henog ha en godbid, men så klikker hun snoren på! Øv, jeg får dog lang line, så det er fint nok.

Uh nu er vi tæt på søen weeee.... Kan høre drengen sige at der er en sø, og far svarer "bare rolig, mor har taget snor på hende"
Det må være mig de snakker om... Hmm uh det dufter godt her, det fører lige herhen..lige her ved kanten uh det dufter goooooooodt.. PLOP!
Argh vand!!!!!!!

Øv føj puha smiley :( mor råber på mig, men jeg kan ik komme op, og kan mærke det rykker i min sele, men vupti så er jeg hos mor igen, og jeg er helt våd smiley

Mor kigger bekymret på mig, og så står de pludselig alle og griner af mig!!!
Det sys jeg ikke er særlig sjovt, jeg opdagede da ikke at der lige var en kant der stoppede, så vandet pludselig kom....
Øv jeg er våd, nu vil jeg gerne hjem!!

Og da vi så kommer hjem, tror i så ikke de stadig griner af mig, og så siger mor, at min pels er helt gult af vandet, og det må være beskidt, så ved i hvad?!?!
Så putter hun mig dælme også i BAD!!!!!
Hvad har damen gang i, jeg er da for filan våd nok!!!

Jeg står bare og piver mens mor bader mig, men da hun er færdig gnubber hun mig godt med håndklædet, og uh det er bare lækkert.

Så fik jeg lov at gå, jeg fræser direkte ind i stuen og op i tæpperne og rulle rulle rulle, jeg skal dufte af MIG igen...

Sys i ikke bare de er dumme, sådan at grine af mig??!!

Hov, mor tager jakke på.... Jeg vil med, jeg vil med..!!!'
Lady- over and out


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plop! Sagde det...
Kommentér på:
Plop! Sagde det...

Annonce