{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.148 visninger | Oprettet:

Blive hundefrisør og åbne hunde butik? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her der har erfaring eller kender til noget med at blive hundefrisør? Jeg ved man skal i gammel dags elevplads. Men er der ikke noget sted hvor man kan købe det eller købe enkelte kurser i at klippe enkelte hunde. For jeg vil kun have noget med små hunde at gøre. For jeg vil samtidig gerne åbne en forretning med fokus på at sælge ting til små hunde, da jeg ikke synes der er nok fokus på det i Danmark. Jeg er nemlig træt af altid at skulle bestille fra udlandet. Hvad synes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blive hundefrisør og åbne hunde butik?
  • #2   5. maj 2013 Du kan også tage rundt til forskellige kenneler og bytte. arbejde=lære. Sådan lærte jeg det sidste, da jeg sprang fra uddannelsen.

    God fornøjelse


  • #3   5. maj 2013 Der findes rigtige mange hundefrisør i Danmark.... Men kun halv delen er faktisk helt lovlige... Jeg vil også selv gerne være hundefrisør, og åbne min egen salon.

    Uddannelsen tager 3 år. Hvis du går efter de hundesaloner hvor tegenet at de er melem af hundeforengen for sonering, så for du løn under uddannelsen.

    Men hvis du bare tager en tilfældig en, så for du ikke løn...

    Jeg var blevet tilbudt en læreplads tæt på hvor jeg bor i Aarhus. Hun fortalte mig at det var en selvbetalt uddannelse, plus at hun "læren" skulle have 120000 om året. For lån af klippe grej og plads osv. Jeg afslog, fordi jeg kunne ikke få udgifter til at hænge sammen hvis jeg gjorde det.

    I et års tid, gik og tænkte det samme hele tiden.... Jag have nemlig hørt at det var næsten umuligt at få en læreplads, også tænkte jeg "Hvordan kan de være svært at få en læreplads, hvis de tjener på at have dig"?

    Jeg fandt foreningen for hundesonering over nettet, og snakkede med en dame som er formand. Hun fortalte mig, at de var dryn ulovligt den måde mange hundefrisør gjorde på i dag. Self, skal de give en løn....

    Synes du skulle vide det, så du ikke bliver taget ved røven lige som jeg gjorde...

    Hel og lykke med det smiley


Kommentér på:
Blive hundefrisør og åbne hunde butik?

Annonce