{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.795 visninger | Oprettet:

Hvorfor man ALTID skal drikke kaffe INDEN man {{forumTopicSubject}}

Lufter hunde!!!!



Jeg har lige fået en skideballe for at gå tur med Vovserne uden snor

Vågnede til en idyllisk morgen med sol, fuglekvidder og harmoni smiley

Var ude og lufte hunde i den lokale mose, da der pludselig kom en shitter og en fjordbørge brasende ud af krattet, til vovsernes store begejstring og min forskrækkelse

Det var inden morgenkaffen og der er jeg altså ikke den skarpeste ninja

Nå men Houdinni 1&2 hører hjemme på en lille gård ved mosen, så efter at ha lydt som 15 kg gulerødder fik jeg lokket begge kræ, så jeg kunne montere en hundesnor på dem og starte turen mod deres bopæl- og ja jeg havde løse hunde,men deres snore var jo ligesom optaget andetsteds

Afsti afsted det går med min lille flok, søde krikker og hunde der mente at det var verdesklasse at vi sådan fik selskab, så de fjollede lystigt afsted foran..

Så møder vi en dame med hendes hund og jeg råber til hende at jeg har hænderne fulde med indfangede ponyer og derfor ikke kan tage hundene i snor, så om hun ikke lige kan vende om og give mig stien, så jeg kan få ponyerne hjem...

Den søde dame sprang nærmest tværs i gennem et tornekrat i forsøget på at blive usynlig, men ak hendes meget store Rottweiler var ikke helt enig, så den trak sig baglæns ud af halsbåndet og satte kursen mod os, så pludselig havde jeg 3 legende hunde, 2 utålmodige ponyer og en særdeles frustreret hundeejer der brølede kommandoer, det bedste hun havde lært

- vær lige opmærksom på at jeg STADIGVÆK ikke havde fået morgenkaffen


Damen og jeg blev enige om at vi fortsatte ned mod ponyernes adresse og så når de var afleveret, kunne vi skille " Grøn stue" ad..

Så afsti afsted det gik, med 3 storlegende hunde forrest, mig med 2 ponyer i ( hunde) snor og en hesteskræk dame bagerst...

Så skulle man mene at begivenhederne efterhånden var ved at være afviklet, men ak!

På tværs af stien løber der så en KAT . Katte er på en god dag, ren kryptonit for TurboVovsernes opdragelse og i dag, røg hørelsen så totalt pga den lettere oppiskede stemning, så afsted efter katten røg 2 hvide lyn OG en rotte

Begge ponyer er på det tidspunkt RET trætte af selskabet og er SÅ klart færdige med at nyde udflugten, så shitteren tramper mig på foden og Fjordbørge skubber, så jeg leger PiruetteMette på ind i en ordentlig røvfuld brændenælder, MEN som den fuldgyldige hestepige, jeg er, slipper jeg ikke ( hunde) snorene og befinder mig nu stående på vand/græs ski efter de 2, der målrettet har sat tempo og næse mod HJEM

Alt i mens dame skriger på hundene, jeg forsøger at bremse godstoget( ponyerne) og komme mig over HVOR ondt min fod faktisk gør

Ponyerne bliver bremset og jeg kan se hundetroppen vende retur til stien lidt foran og damen holder endelig op med at brøle som en sur amerikansk marine sergent..

Afsti afsted det går og ENDELIG lander hele truppen på gårdspladsen/haven hvor ponyerne bor..

Jeg er på dette tidspunkt gennemsvedt, haltende, men gedigne brændsår på ben og hænder- note to Self hundesnore er beregnet til HUNDE!!!
Og jeg har STADIGVÆK ikke fået morgenkaffen !!!

Ud af huset kommer en mand blæsende med 200 km i timen og jeg ånder lettet op og ser en ende på hele misæren.. Hundene blæser rundt i vild tagfat og er mildest talt ganske overgearede..

Manden ignorerer TOTALT det faktum at jeg står med hans ponyer i snor- de er gået i gang med at gnaske sig i gennem et blomsterbed, og jeg er SÅ ligeglad, for nu vil jeg faktisk bare HJEM ( til min kaffe).

Jeg får fremstammet et halvkvalt Hej, hvorefter manden bogstaveligtalt BLÆSER skallen af mig med de værste ukvemsord om hvorfor mine lortehunde løber løse rundt i HANS have

Der knækkede filmen totalt for mig og jeg bryder bryder ud i et latterbrøl af rang, efter et øjeblik begynder damen også at hulke af grin og til slut indser den særdeles desorienterede mand også ENDELIG, det komiske i situationen, og begynder at grine....

Ponyerne bliver installeret i deres stald og kaster sig straks over deres vand..

Ude på gårdspladsen er 3 hunde i gang med at tømme en vandpyt og rotte fremstår efterhånden mere død end levende, hvor i mod begge TurboVovser stadigvæk er i højt humør og klar til flere sjove eventyr

Rotte er nu så håndtam at ejer uden problemer kan montere snor og halsbånd, men ak.. Rotte har smidt sig fladt på gruset og er ikke til at rokke ud af stedet, så det ender med at mand og dame bliver enige om at han lige giver hende og den dødtrætte rotte et lift hjem...

Manden takker mig for at fange ponyer, løfter rotte ind i bilen og kører afsted med dem..



Så kunne jeg pænt montere snor på TurboVovserne og halte hjem ad..




NOTE TO SELF: GÅ ALDRIG HJEMMEFRA UDEN AT HA DRUKKET MORGENKAFFEN ( og husk mobil, træktove, kiks og et komplet surviorkit)

Man ved ALDRIG ved der kan ske på en hundetur!!!!!!!!



Vovserne snorker i deres kurve og jeg drikker KAFFE- og trænger til en lur


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor man ALTID skal drikke kaffe INDEN man
Kommentér på:
Hvorfor man ALTID skal drikke kaffe INDEN man

Annonce