Hvalp har slugt ben :S Hvalp har slugt ben :S
Jeg har købt nogle små ben- Rigtig hundemad Barf og fik anbefalet de her oksebrystben til min hvalp så hun ikke lage ud med kæmpe kødben. Sidst hun fik et var det ikke så stort det stykke hun fik og hun fik slugt benet. Det kom dog fint ud dagen efter. Så her til aften fik hun et noget større et som jeg så tænkte det kunne hun i hvert fald ikke sluge. ..troede jeg
Gav hende det råt fra fryseren ( har jeg fået afvide af forhandler man gerne måtte ). Min dyrlæge siger han mener det nok skal blive opløst af sig selv, men at jeg naturligvis skal holde øje med hende...hun har ikke været utilpas eller anderledes vejrtrækning siden hun slugte det. Hun slugte det her omkring kl 20:00
Er der nogle der har prøvet lign. med en hvalp og skal jeg være meget urolig eller tage det roligt??
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 251
Han har altid enten fordøjet dem (mere eller mindre, men ihvertfald så meget af de kom ud i den rigtige ende) eller også har han selv kastet dem op igen
Så hvis jeg var dig, ville jeg bare vente og se tiden an, selvfølgelig holde øje med hunden, om den drikker og om den kommer af med noget som den plejer.
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.373
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
Der begyndte min tæve at kaste mavesyre op et godt stykke tid efter, hun fik taget røngten for at se det var helt nede i mavesækken, hvilket det gudskelov var.
Jeg ville bare holde godt øje med min hund, de fleste gange sker der ikke noget.!
feb 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 312
feb 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 312
Hvalp har slugt ben :S