Er det egentlig forkert? Er det egentlig forkert?
Jeg har jo Vaks. I dag var han helt oppe at køre. Så meget, at han gik rastløst rundt og pev virkelig højt.
Regner med, at der er endnu en tæve i løbetid i området der gik forbi døren.
- Men er det så forkert af mig at ''tvinge'' ham til at sidde hos mig? (kalde ham hen til mig, og bede ham blive der. Og så sætte ham tilbage, hvis han begynder at gå fra mig)
Det der sker, er at han piver et par minutter og derefter lægger sig til at sove.
Har intet sagt til ham i like... en halv time nu, og han har først nu rejst sig og gået, hvilket han også fik lov til, eftersom han nu er faldet til ro.
Er det forkert af mig at gøre sådan egentlig?
Bare lige en en undrende tanke fra mig - Hvad gør I egentlig, når hundene opfører sig sådan af den ene eller anden grund?
jan 2010
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 518
Så nej synes ikke det er forkert.
Watson kan nemt stresse op, så nogle har han brug for at få at vide at NU slapper vi af og ligger ligeså stille og sover, kigger eller bider i ben osv.
sep 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 218
Jeg ignorerer ham og så varer det højst et par minutter, men jeg ville ikke have et problem med at bede ham om at lægge sig hvis jeg synes det var for meget.
Har trænet det grundigt med ham, at han skal kunne ligge på et tæppe og forholde sig i ro, uanset hvor vi er, det er han super go til, og han spurter hen på sit tæppe når jeg giver ham kommandoen.
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.616
jun 2009
Jeg siger til ham, at han godt må gå, men når han ligger og sover, så vil jeg ikke vække ham for at sige, at NÅ, NU skal du gå. Han rejste sig op, og jeg sagde, ja, du må gerne gå. Og så gik han ud af stuen.
jun 2009
- Som sagt er det kun til tider (som i dag, hvor jeg faktisk er rigtig syg), at jeg tager fat i hans halsbånd for at dirigere ham over igen.
Er det egentlig forkert?