{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

spørgsmål til ny hund {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er.

Vi har idag været i Esbjerg og hentr vores lillie nye 2 årige gravhund "jacob".

Da vi så kom hjem tissede den to gange indenfor og det var jo træls.
Derefter gik vi en god tur med den og han "lavede" lidt men ikke meget.
Jeg har efter aftensmad gået med ham igen stille og rolig tur og kan bare ikke få ham tid at pølle smiley
Skal jeg være bange for at han gør det indenfor inat. Nu er det 8 timer siden sidst han gjorde det.

Tak for svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til ny hund
  • #6   20. maj 2013 Det sker jo også at hunde bliver urenlige når de flytter



  • #7   20. maj 2013 Jeg tror ofte at hunde laver indenfor, når de er flyttet til et nyt hjem. Et eller andet sted må det jo også være en stress faktor, at være i nye fremmede omgivelser og med nye mennesker.
    At han ikke har lavet siden, kan vel være fordi han ikke kan? Eller måske fordi han endnu ikke har fundet hans "steder"?! Selvom jeg går lange og forskellige ruter med min hund, er det altid de samme steder han laver stort.


  • #8   20. maj 2013 Eddie var også lidt urenlig lige da jeg fik ham hjem, selvom hanvar 6 mdr. Efter en uges tid med godbidder og ros hver hang han gjorde noget ude, var det problem løst (:

  • #9   20. maj 2013 måske du skal være obs på om han bliver urolig i nat .. hav tøj klar og så gå ud med ham hvis han vågner..

    ellers tror jeg bare det er flytte stress og at han lige skal finde ud af at nu er det her han bor, og hvor man går hen i det nye hjem for at vise man skal ....

    Min Ipsen har det stadig med at tisse én gang når hun kommer til et nyt sted ...


Kommentér på:
spørgsmål til ny hund

Annonce