2.731 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Skal DIN hund være model for islændske sweatre ?? Skal DIN hund være model for islændske sweatre ??

Jeg strikker nogle vidunderlige islandske sweatre til hunde, men tit står jeg og mangler nogle modeller, når jeg skal præsentere mit strik på billeder. Kunderne vil gerne se det på en virkelig hund. Jeg har lige pt. ingen hund selv, men jeg søger også forskellige racer og størrelser af hunde. Det skal være racer, som normalt ville have gavn af tøj for ikke at fryse udendørs.
Jeg vil meget gerne bruge racer som Chihuahua, mops, alle bichon racer, mynder, fransk bulldog osv.
Det kan også være at du har en race, som ikke er nævnt, men som er en "frysende" race - så høre jeg gerne fra dig.

Hunden SKAL være en ren race, være udvokset og have racetypiske mål og vægt - så er billederne mest troværdige, og jeg har nemmere ved at sige til kunden, hvilken størrelse der passer på hendes hund.

Det kommer til at foregå på den måde at vi mødes, hvor jeg tager nogle mål af din hund og evt. prøver nogle af de trøjer jeg har på lager på din hund. Så går jeg hjem og strikker en lille stak, som jeg synes passer din hund i størrelse og farver. Herefter mødes vi og laver nogle fotooptagelser ude i naturen med de forskellige trøjer på incl. en masse godbidder smiley Betalingen for jeres indsats er en af trøjerne efter eget valg - de har en værdi på 199 - 599 kr alt efter hvilken størrelse din hund bruger. Billederne vil blive brugt til at vise mine trøjer frem til salg på nettet i en del år frem, så det skal i være indforstået med.

Jeg flytter om en måned til Daugård ved Vejle, så du må meget gerne bo der omkring, da jeg ikke har bil. Det er fra 15.7. 2013, jeg søger modeller smiley

Jeg har også oprettet en annonce om dette.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal DIN hund være model for islændske sweatre ??
Kommentér på:
Skal DIN hund være model for islændske sweatre ??

Annonce