1.040 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Afføring fransk bullldog Afføring fransk bullldog

Hej alle bulldog"fans" min kæreste og jeg har anskaffet os en lille baby. Tino er 10 uger, og han har snart været tilhænger af familien i to uger. Til at starte med havde han ok afføring. Lidt tyndt og splattet, men ok! Efterfølgende har det udviklet sig til stadig splat med med blod omkring (lidt blod) vi har derefter fået ham tjekket hos dyrelægen, hvor vi har fået skåne kost (royal canin) på dåse samt en sprøjte (mad) som skal indtages 3 gange dagligt via mund. Efter et kort forløb med dette (ca 2 dage har det udviklet sig med blodet, som er resulteret i blod dråber før og efter afføring og i afføringen. Derfor var vi igår hos dyrelægen igen hvor der blev gennemgået endnu et tjek. Her fik han så antibiotika via sprøjte til nakken, og antibiotika i pilleform som skal indtages to gange dagligt. Idag er det så mandag, og vi bemærker ingen som helst former for fremskridt hos lille tino. Nogle råd?? Vi er helt nye i det med at være "hunde forældre" så alle råd godtages. Mit spørgsmål lyder på: har dyrelægen ret hver gang ?? For det er som om at det går den gale vej og vores bekymringer omkring lille tino fortsætter. Det skal lige siges at han på ingen måde bære præg af hans forstyrrelse i mavsen. Han lejer, spiser, sover og er en glad lille hvalp, som vi er kommet til at holde af. Mange kærlige hilsner fra thomas & louise

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afføring fransk bullldog
Kommentér på:
Afføring fransk bullldog

Annonce