{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.691 visninger | Oprettet:

Syg Chihuahua. {{forumTopicSubject}}

Min chihuahua Kayla har nu i noget tid ikke været sig selv - Hun har pludselig svært ved at være alene hjemme uden mig, hun vil tit ikke spise sin mad op, sover rigtigt meget og så har hun aldrig været en hund der knurre af nogen, men dette har hun pludselig gjort nogen gang men kun af mine forældre - og ja, hun er bare slet ikke sig selv.

Dette førte til jeg tog en tur til dyrelægen sidste uge, hvor hun simpelthen blev tjekket igennem fra top til tå da jeg ikke specefikt har nogen idé om hvad min lille hund kan fejle.
Her viste det sig hun havde 40 i feber, men udover det var der ikke noget galt - jeg blev sendt hjem med noget febernedsættene medicin, som hun nu har været på i 4 dage.

Men der er ikke sket nogen forbedring - hun er stadig rigtigt varm, og har feber især om aftenen. Hun drikker dog rigtigt meget vand og er bare rigtigt træt og 'slasket' og sover hele tiden. Jeg går nu og venter på min dyrelæge ringer omkring hvad det næste skridt nu skal være.

Men jeg er så urolig, fordi hverken dyrelæge eller jeg selv har nogen idé om hvad hun kan fejle - jeg ved bare der er noget galt, for det er ikke længere den samme hund smiley Hvad kan jeg dog gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg Chihuahua.
Kommentér på:
Syg Chihuahua.

Annonce