{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandsten :s
  • #1   19. jun 2013 har børster jeg tænder på hundene mindst 2-3 gange om ugen - det er det eneste som har hjulpet her. Cleo er en ældre dame og har brug for at få børstet tænder næsten hver dag. Desuden bruger vi Plage Off og så har de tyggeben og gulerødder næsten hver dag.
    Jeg har sådan en til at skrabe tænderne som dyrlægen også bruger og med den kan jeg fjerne begyndende tandsten


  • #2   19. jun 2013 Okay hvor køber du Plage Off og den til at skrabe på tænderne henne? Og bruger du en almindelig tandbørste eller en specielt til hunde?

  • #3   19. jun 2013 jeg køber plaqueoff hos min dyrlæge eller dyrehandleren. Den til tænderne til at skrabe med har jeg købt af min dyrlæge. Jeg bruger tandpasta til hunde og en hundetandbørste som jeg klipper til så den passer til munden på mine små hunde.

  • #4   19. jun 2013 Jeg bruger en teske, også får han børstet tænder. Er det slemt ville jeg nok lige få lavet en tandrensning hos dyrlægen så er det nemmere at holde det ved lige bagefter.

  • #5   19. jun 2013 Jeg børster tænder hver eller hver anden dag, de får knogler fra slagteren 1 eller 2 gange hver 14. dag udover det har de altid alm. tyggeben og knogler liggende.

    Det holder det stort set væk og dyrlægen sagde i sidste måned at de var rigtig fine og alt var som det skulle være


  • #6   19. jun 2013 jeg bruger forresten en alm tandbørste

  • #8   20. jun 2013 Mange tak for alle de gode indlæg smiley
    Nu skal jeg ha kigget dem igennem og købt lidt remedier smiley


Kommentér på:
Tandsten :s

Annonce