{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Skal jeg have en hund??? {{forumTopicSubject}}

jeg har i lang tid ønsket mig hund.

og da jeg nu er blevet enlig og noget ensom, ville det jo være den perfekte erstatning til kærlighed ..

er der nogle der kan komme med et billigt bud da jeg er studerende og har svært ved at lægge større beløb af gangen!
eller med evt mulighed for afdragsordning .

Mvh jannie wilken


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg have en hund???
  • #1   27. jun 2013 Et billigt bud på hvad??

  • #5   27. jun 2013 hvad er et større beløb ... synes tit man kan finde hunde til rimelige penge ..
    Men har du ikke råd i dit månedlige budget til ordentligt foder, samt at ligge fra så du har til både ansvars- og sygeforsikring, ville jeg nok tænke mig om en ekstra gang ... der er af og til tråde herinde hvor folk er dybt ret kede af det fordi hunden er kommet til skade, eller er blevet syg og de har svært ved at finde pengene til dyrlæge og behandling


  • #6   27. jun 2013 Det Isabelle skrev ^

  • #7   27. jun 2013 På internaterne står der mange mange hunde og venter på et godt hjem -de koster så vidt jeg ved omkring de 2000.
    Og ellers er der jo masser af omplaceringshunde herinde, på DBA o.l. steder.

    Vær dog opmærksom på at omplaceringshunde, både fra internat og private har både gode og dårlige ting med i rygsækken, så selvom man får en måske voksen hund ind af døren, er det ikke ensbetydende med at den ikke kræver en god del træning og opdragelse.
    Og man skal se sig lidt for, så man ikke ender med at takke ja til en problemhund der er en større mundfuld end man magter.