{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Hundesko der kan anbefales? {{forumTopicSubject}}

Akila har fået en lille knude ved den end trædepude. Dyrlægen siger at den skulle forsvinde af sig selv. Men at akila ik må slikke i det. Der kan gå en hel mdr. før knuden forsvinder. Så en alm. strømpe, som jeg ellers har brugt, dur ikke. Og hvis jeg så alligevel købte 4. Kunne jeg bruge dem om vinteren, når der er salt alle vegne.
Men hold da op hvor findes der mange sko!
Nogen i har gode erfaringer med?
Dem af gummi ser smarte ud. Men tror de går for hurtigt i stykker. Så det skal nok heller være en "rigtig" sko...
Venter spændt på svar.
Hilsen Akila og Cecilia...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesko der kan anbefales?
  • #2   28. jun 2013 http://www.zooplus.dk/feedback/shop/hund/hundebekaedning/hundesko/330061

dem har vi til begge hunde . fungere fint.. nu bruger vi dem dog kun når vi cykler med hundene eller om vinteren mod salt smiley

• #3   28. jun 2013 Nu siger du godt nok at det ikke må være dem af gummi, men Jeg kan varmt anbefale Pawz. smiley

Vi har brugt dem i vinterhalvåret fordi vi bor i byen og vores er sart overfor al den salt der bliver smidt. Vi brugte dem også da han fik fjernet en knude ved trædepuden, og det skulle holders tørt. Man kan risikere at en negl laver hul fortil, men det overraskede mig, hvor holdbare de egentlig var.
    Det der er fedt ved Paws er også at hunden har en optimal bevægelighed, som jeg ikke syntes jg har kunne finde ved andre "hundesko"" smiley

Held og lykke med søgningen smiley

• #5   28. jun 2013 Lykke med...: jeg blev ikke tilbudt nogen sok/sko på dyrehospitalet, og hvis jeg blev skulle jeg alligevel betale for den. Skal man jo efterhånden med alt, selv kraven når de er opereret. Så ville jeg hellere finde en som passede hende. Det var osse først dagen efter at dyrlægen så prøvernes resultat... Så jeg må ud og kigge efter nogen selv...

RMHL:.... Dem må jeg da klart ha kigget på. Kan men se nogen steder, hvilken størrelse man skal bruge. S, M, L osv. er jo ik meget at gå efter.

Louise:... Akila slider sine negle så slemt at jeg er bange for at hun slider hul i dem. Hyn vejer 34kg, så er jo osse en lidt tung hund. Og 12 stk. koster det samme som et par. Så tænker at i sidste ende vil det kunne betale sig med nogle andre. Men syntes osse de er vildt smarte. Netop fordi de former sig bedre på poten.

• #7   28. jun 2013 Nederst er der guide til hvordan du måler størrelserne .. de passede med begge vores hunde . og sidder perfekt .

• Simone
    Simone Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 68
    #8   28. jun 2013 I vinters brugte jeg Paws til Zenta, hun havde dem på 1 gang så var der hul i alle fire.
    Så de var bestemt ikke gode til hende...

• #9   28. jun 2013 Ruffwear, koster da godt-nok en del. Nok alt for meget til hvad jeg vil give.
    Paws bliver det så ikke. Til lette hunde kan det være de er gode.
    Så lige nu er det kun Sports & Protection Boots...
    Hmm! Ikke nemt...

• #10   28. jun 2013 Paws kan jeg ikke anbefale. Der går 5 minutter så er de gået i stykker på min den store, det var lidt en øv oplevelse.

• #11   28. jun 2013 jeps, dem som RMHL linker til kan varmt anbefales!

• #12   29. jun 2013 Har hunde lange klør kan pawz ikke bruges.

Jeg bruger vet flex til min og så med en pawz uden på hvis det er vådt uden for

• #13   29. jun 2013 Ruffware... Ja, jo... Men jeg ville have det lidt underligt med at hun havde sko der er lige så dyre som min egne. Når hun skal bruge dem så lidt. Jeg er godt nok stemplet herinde til at være nærrgi med min hund. Men 700kr for et par hundesko. Det kommer jeg altså ik til at betale. Er alene med hende og har lige brugt over 1000kr hos Dr. Dyr, vaccination og pas.

• #14   29. jun 2013 Men det er min fejl, for skrev ikke hung meget de max måtte koste. Så det er rigtig sødt af Jer at anbefale dem. Og der er jo nok osse en grund til at de koster hvad de gør. Fordi de er ekstra gode.

• #15   29. jun 2013 de er nu ikke så gode igen...

men det med vet flex er nu nemt og billiget min hund kommer ofte galt afsted med hans porter så har altid en rulle vet flex til at ligge i bilen og her hjemme. bare lige en per omgange om der hvor skaden er og så afsted.

• #16   29. jun 2013 du kan prøve at høre sarah med nova - jeg mener at nova skal have sko på.

• #17   1. jul 2013 Tanja..:
    Super smart at have sån´ en rulle med når vov tit kommer galt afsted. Men det er første gang på 4 år at Akila har noget med poterne, udover alt det salt de smider herinde i byen.

Kongelig...:
    Nej, 700kr er godt nok osse noget jeg skal tænke over hvis det er til mig selv. Men fedt at man lige kunne låne og se at de bare passede perfekt. Så ville man nok overveje det noget mere. :o)

Den guddommelige...:
    Det ved jeg ikke hvem er, og kan ikke finde ud af at finde dem i søgning.

Men det ender nok bare med at jeg får købt nogen, eller ikke. Hun slikker ikke rigtigt i det (hun ved hun ikke må). Men strømpen falder af og der kommer jo skidt i "såret", som egentlig ik er et sår...

Kommentér på:
Hundesko der kan anbefales?

Annonce