743 visninger
|
Oprettet:
Hundesko der kan anbefales? {{forumTopicSubject}}
Akila har fået en lille knude ved den end trædepude. Dyrlægen siger at den skulle forsvinde af sig selv. Men at akila ik må slikke i det. Der kan gå en hel mdr. før knuden forsvinder. Så en alm. strømpe, som jeg ellers har brugt, dur ikke. Og hvis jeg så alligevel købte 4. Kunne jeg bruge dem om vinteren, når der er salt alle vegne.
Men hold da op hvor findes der mange sko!
Nogen i har gode erfaringer med?
Dem af gummi ser smarte ud. Men tror de går for hurtigt i stykker. Så det skal nok heller være en "rigtig" sko...
Venter spændt på svar.
Hilsen Akila og Cecilia...
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 66
dem har vi til begge hunde . fungere fint.. nu bruger vi dem dog kun når vi cykler med hundene eller om vinteren mod salt
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 210
Vi har brugt dem i vinterhalvåret fordi vi bor i byen og vores er sart overfor al den salt der bliver smidt. Vi brugte dem også da han fik fjernet en knude ved trædepuden, og det skulle holders tørt. Man kan risikere at en negl laver hul fortil, men det overraskede mig, hvor holdbare de egentlig var.
Det der er fedt ved Paws er også at hunden har en optimal bevægelighed, som jeg ikke syntes jg har kunne finde ved andre "hundesko""
Held og lykke med søgningen
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
RMHL:.... Dem må jeg da klart ha kigget på. Kan men se nogen steder, hvilken størrelse man skal bruge. S, M, L osv. er jo ik meget at gå efter.
Louise:... Akila slider sine negle så slemt at jeg er bange for at hun slider hul i dem. Hyn vejer 34kg, så er jo osse en lidt tung hund. Og 12 stk. koster det samme som et par. Så tænker at i sidste ende vil det kunne betale sig med nogle andre. Men syntes osse de er vildt smarte. Netop fordi de former sig bedre på poten.
apr 2011
Her er str. og pris
apr 2011
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 68
Så de var bestemt ikke gode til hende...
jan 2010
Paws bliver det så ikke. Til lette hunde kan det være de er gode.
Så lige nu er det kun Sports & Protection Boots...
Hmm! Ikke nemt...
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 753
Jeg bruger vet flex til min og så med en pawz uden på hvis det er vådt uden for
jan 2010
jan 2010
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 753
men det med vet flex er nu nemt og billiget min hund kommer ofte galt afsted med hans porter så har altid en rulle vet flex til at ligge i bilen og her hjemme. bare lige en per omgange om der hvor skaden er og så afsted.
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 364 Svar: 6.228
jan 2010
Super smart at have sån´ en rulle med når vov tit kommer galt afsted. Men det er første gang på 4 år at Akila har noget med poterne, udover alt det salt de smider herinde i byen.
Kongelig...:
Nej, 700kr er godt nok osse noget jeg skal tænke over hvis det er til mig selv. Men fedt at man lige kunne låne og se at de bare passede perfekt. Så ville man nok overveje det noget mere. :o)
Den guddommelige...:
Det ved jeg ikke hvem er, og kan ikke finde ud af at finde dem i søgning.
Men det ender nok bare med at jeg får købt nogen, eller ikke. Hun slikker ikke rigtigt i det (hun ved hun ikke må). Men strømpen falder af og der kommer jo skidt i "såret", som egentlig ik er et sår...
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Hundesko der kan anbefales?