{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Chihuahua og gøen? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundemennesker!

Jeg har en skøn chihuahua pige på 4 mdr. Har ikke hørt hende bjæffe og hun haster væk, hvis der er en anden hund der gør.
Hun har masser af gåpåmod og selvtillid ellers, men gøende hunde synes hun er et no-go!

Det som jeg godt kunne tænke mig at høre var, hvornår jeres chihuahuaer startede med at gø?
Sikkert et mærkeligt spørgsmål, men nu spørger jeg altså alligevel smiley

Bedste hilsner fra Christina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua og gøen?
  • #2   30. jun 2013 Min fik jeg som 4 mdrs. Han har gøet fra starten, men kun når der er grund til det, som han høre en hund udenfor eller nogen banker på. Så Gør han når han hilser på andre hunde for at få dem til at lege.

Men han er ikke værre end andre hunde og er ikke trænet til det imens han har boet her, sådan er han bare smiley

Jo han snakker når han vil have opmærksomhed fra os men stopper igen når han har fået den opmærksomhed han ber om. smiley

• #3   30. jun 2013 Første gang jeg hørte Paco gø rigtig var dagen før han fyldte 1 år, jeg ku ikke lade være med at grine da det var så tøset et gø, grunden til han gøede var fordi han rigtig gerne ville lege med nogle får men de ignorede ham fuldstændig.

Faktis er mine meget stille, Paco har jeg kun hørt gø rigtigt den ene gang og yderst sjældent småbjæffe, de to andre er der situationer der får dem til at gø fx gør Milo af schæfer om de er i tv'et eller på gåturen så gør han, men ellers er de ret stille.

Kommentér på:
Chihuahua og gøen?

Annonce