{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund skudt af politiet (usa)
  • #1   3. jul 2013 Puha . Adr , men jeg forstår godt politimandens handling da det jo er tydeligt hunden angriber og jeg skulle heller ikke bides af sådan en satan smiley

    Men ja voldsomt på åben gade og tør ikke se klippet med lyd på af frygt for hundens piveri når den bliver skudt.


  • #2   3. jul 2013 Puuha:(

  • #3   3. jul 2013 Så den godt da en ven delte den!
    Kan godt være hunden virker agressiv, den forsvarer også "bare" sin ejer, men ejeren forsøger jo også at "skubbe/presse" den væk med sit kropssprog, men politiet lader ham jo ikke få styr på hunden.

    Synes ikke det burde være nødvendigt at skyde den.
    Slet ikke når ejeren af hunden var så frivillig til anholdelse osv. så kunne de godt have givet ham muligheden for at få styr på hunden.


  • #4   3. jul 2013 Altså min menig er helt klar !

    Havde det fjols til ejer bare passet sit eget, så var hunden aldrig blevet skudt.....

    Synes ikke man på nogen måder kan klandrer politiet for at de vælger at skyde hunden


  • #5   3. jul 2013 Undskyld, skal en politibetjent ikke kunne ramme fra 1,5meter afstand eller er det bare mig?!! Bliver godt nok hidsig af at se at han bare pløkker den, flere gange og den uden at være død bare triller rundt.

    Er ellers ikke et særligt hidsigt menneske, men sådan noget dér kan få mit pis i kog. Og så står han som en anden agent 4 meter fra den efter han har skamskudt den hvis den nu skulle finde på at pille kuglerne ud og komme efter ham.. fuck en idiot!

    Forstår heller ikke hvorfor man ikke lader manden putte hunden ind i bilen igen, han har jo hverken virket truende eller prøvet at flygte fra anholdelse..


  • #6   3. jul 2013 Hunden angreb, og ja, jeg havde nok også fundet en udvej hvis jeg var betjenten - jeg vil ski' ikke bides af sådan en fætter. Men det hele kunne være undgået.

    Synes godt man kan klandre politiet for at hunden led. Havde de ramt den i hovedet havde den været død på stedet og ikke lidt som den gør der. Og ja, havde ejeren da for fanden bare passet sig selv og sin egen røv, så var der intet sket.

    Håber hunden kom igennem uden mén og får en ejer der ikke kommer i klammeri med loven...

    Den sidste idiot er ikke født endnu.


  • #7   3. jul 2013 Men fordi ejeren anholdelse af en grund vi ikke kender noget til, er det vel stadig ikke ok politiet bare skyder hunden?`

  • #8   3. jul 2013 Nu er det amerikanske politi jo ikke ligefrem kendt for at gribe til diplomatiske og pædagogiske metoder "in the heat of the moment". De lever vel også med et noget andet faremoment i hverdagen, end f.eks. de danske betjente gør.

    Jeg har ikke set videoen, da jeg er rigtig dårlig til den slags smiley
    Jeg bliver så ked af det, fordi hunden faktisk kun gør noget, som i andre situationer ville blive bifaldet og bliver så kvitteret med at blive skudt.

    Hunden kan ikke skelne, om det er nogle bøller, der vil gøre dens ejer noget, eller om det er betjente der anholder ejer.


  • #9   3. jul 2013 Stakkels hund - men situationen kunne være undgået. Folk burde holde sig fra at blande sig i politiets arbejde.

    Føler politiet sig truet, må de skyde - jeg synes så også bare det burde kunne være gjort med kun ét skud, så hunden ikke skulle lide.
    Men jeg ville da også føle mig truet, hvis en stor hund klemmer sig ud af en bil og derefter angriber.


  • #10   3. jul 2013 Igen en total tumpe, der har en stor potens forlænger. Stakkels hund smiley

  • #11   3. jul 2013 Jeg synes på INGEN måde det er iorden det de gør det er da klart at hunden reagerer når de anholder ejeren!

    Desuden kan jeg ikke se hvorfor dem som filmer dette ikke også bliver Anholdt de filmer jo også! Synes bestemt at det kunne være undgået! Stakkels hund!


  • #12   3. jul 2013 Michael: Men er det fint at han tydeligt overhovedet ikke kan ramme den selvom han står fandens tæt på den?

  • #13   3. jul 2013 Idioten går selv til en hund der lige er faret ud af bilen, og virker agressiv og så står den roligt et øjeblik hvor han ALLEREDE har trukket pistoler og så vælger at gå hen til den istedet for at lade ejeren få styr på den!

    NEEJ ikke i min verden og det er iorden!


  • #14   3. jul 2013 jeg synes det er ok de skyder hunden.

    ejer kunne starte med at lade være med at filme og passe sig selv.

    Eller sørge for at lukke vinduerne i bilen, således hunden ikke kunne komme ud.

    Lade ejer få styr på den ?

    Det kunne han da havde gjort inden, istedet for at spille mart


  • #15   3. jul 2013 Rettelse hunden siger fra en gang da han nærmer sig den og så gør han det igen?! Var han blevet bidt var det hans egen skyld

  • #16   3. jul 2013 Hvorfor bliver de andre tosser der filmer så ikke anholdt? Måske manden ikke regnede med at hunden hoppede ud af bilen...

    Håber idioten får en ordentlig reprimande!


  • #17   3. jul 2013 Vi kan jo kun gætte på hvorfor de andre ikke blev anholdt....

    Jeg hæfter mig ved de står lidt længere væk og måske manden med hunden ikke overholdt deres anvisninger....men vi kan kun gætte.



  • #18   3. jul 2013 Hold kæft hvor var det unødvendigt.....

  • #19   3. jul 2013 Rene- det er rigtig, men jeg ser det nu stadig som at det er betjentene skyld at hunden lavede det hund fald det gjorde at han skød den.


  • #20   3. jul 2013 Det ser vi så helt forskelligt på....

    Hvis manden var gået videre, så havde hunden levet den dag idag


  • #21   3. jul 2013 Det der pisser mig af, er at hunden ligger på jorden og lider, imens betjenten står og sigter på den. Håber godt at den blev skudt/aflivet med det samme efter kameraet blev slukket.

    Og som de andre skriver, hvis ham manden havde passet sit eget - jamen så havde jo kommet med hjem igen.


  • #22   3. jul 2013 Havde hunden*

  • #23   3. jul 2013 Jeg vil da heller ikke tro at politiet var så emsige at de anholder nysgerrige mennesker, men ja rigtig havde jeg kørt sin vej så var det ikke sket! Men det gjorde han ikke så og valgte politiet efter min mening at overreageret voldsomt!

    Og en hund er så død pga dumhed og overreaktion!


  • #24   3. jul 2013 Stakkels hund. og især til sidst hvor den ligger på ryggen på jorden ad smiley

  • #25   3. jul 2013 Puha synes det er voldsomme billeder - og er godt nok også splittet ved ikke helt hvad jeg skal synes. Men har helt klart ondt af det stakkels dyr smiley

  • #26   3. jul 2013 Det er da ikke ulovligt at filme politiets arbejde i USA, er det?

  • #27   3. jul 2013 Da den ligger på jorden, er det da nerver, der kører - ligesom når en hest eller ko bliver skudt - eller en gnaver efter et nakkeslag.

    Men nej, jeg synes ikke nedskydningen var i orden - manden forholdte sig roligt og forsøgte endda at få hunden til at bakke - han kunne godt have fået situationen under kontrol, hvis han havde fået lov smiley


  • #28   3. jul 2013 Syntes det et SÅ klamt...!!!

  • #29   3. jul 2013 Har aldrig oplevet en hest ligge sådan efter skud med en boldpistol... Det det er fordi den lider og knolden ikke kan ramme...!! Det er da også for vildt bare at begynde at skyde på åben gade, når situationen nu var som denne... Sorry men det kan virkelig bringe mit pis i kog..

  • #30   3. jul 2013 Som jeg ser det for den faret mod betjenten og han trækker sig først for så at nærme sig hunden igen da indtil da kunne de have trukket sig tilbage og lade manden ordne det selv...


  • #31   3. jul 2013 Christina, jeg har været med til flere nedskydninger med boltpistol - både heste og i særdeleshed grise og det er helt normalt at de spjætter som om de spæner afsted.

  • #32   3. jul 2013 Jeg synes også det er helt ok at de skyder hunden. Deres egen sikkerhed må komme i første række! Synes dog det er under al kritik hunden ikke bliver ramt så den dør Den når og rulle alt for meget rundt og lider alt for meget, lad os da håbe den betjent der står og sigter da videoen slutter, rammer hunden ordentligt!

  • #33   3. jul 2013 Helt enig med Maria. Langt de fleste dyr spjætter pga nerver når de er døde - ligesom mange også tisser når de dør

  • #34   3. jul 2013 Self kunne politiet gøre andet end at skyde hunden.... -_- OMG!!! NOGLE IDIOTER AAAAAAARG!!!! FUCK JEG ER GAL......

    De var skuda 2 hvis ikke 3 mennesker, og manden var jo allerede i håndjern så de kunne da hjælpes ad til at få den til at slappe af, eller lige lade manden tage den ind i bilen og lukke vinduet igen.......... Det er simpelthen for grotesk..... nøj jeg er gal.....

    Ja undskyld mit meget grimme sprog... men puuuuhaaa stakkels stakkels hund, som kunne have overlevet på flere måder..... Drengene der filmede kunne skuda også havde gjort noget...... AAAAAARRRRGGGG.... VREEDEE!!


  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #35   4. jul 2013 Rene hvorfor syntes du det er iorden, det er jo dødsygt af politiet og han kan jo ikke vide om man må filme eller ej når alle andre går det, det er jo fordi hunden er fustreret og bange at den løber hen til sin ejer og de kunne bare lade manden få den i ind i bilen igen, hvad så hvis det var din hund så havde du vist ikke været så kæphøj, du vil sikkert tude som han gjorde

  • #36   4. jul 2013 * hvis det var din hund så havde du vist ikke været så kæphøj, du vil sikkert tude som han gjorde *

    -----------------------

    Det ville jeg blive rigtig ked af, men omvendt så var min hund aldrig sat i den situation !



  • #37   4. jul 2013 Jeg er helt enig med Rene.
    det er synd for hunden, men det er 100% ejerens skyld at det skete, og politiet havde ikke andet valg når en velvoksen rottweiler kommer på den måde.
    Super sørgeligt, og kan godt forstå ejeren er ked af det, men han har kun sig selv at takke.

    Og at hunden spjætter er helt normalt og ikke fordi betjentene er dårlige til at ramme.
    Jeg har været med til aflivning af rigtig mange dyr, og uanset om det er mig selv, en dyrlæge eller en slagter, der har udført aflivningen, så har dyret spjættet.


  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #39   4. jul 2013 Ville du ikke også tage nogle billeder når alle andre går det?. Han vidste det jo ikke, og hunde var jo bare bange så det er jo ikke iorden at han skyder den rene

  • #40   5. jul 2013 SÅ enig med kathrine

  • #41   5. jul 2013 Helt enig med Kathrine .

    Jeg havde også skudt den hvis den skulle til at gå til angreb på mig. Den har en væsentlig større bidstyrke end en chihuahua.


  • #42   5. jul 2013 Kathrine sagde det ..

    Det er ene og alene den snotdumme smartass af en hundeejers skyld, at hunden bliver skudt ..


Kommentér på:
Hund skudt af politiet (usa)

Annonce