{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

min hund tisser i sengen, hvorfor? {{forumTopicSubject}}

jeg er taget på weekend, og min kæreste er blevet hjemme med Lucky vores chihuahua på 6 mdr.
Lucky er renlig og har aldrig før tisset i sengen. men nu har han to aftner i streg (de to aftner jeg har været afsted) tisset i sengen. første gang på dynen og anden gang direkte på sengen.

han blev passet for ca. 14 dage siden også en weekend, dog ikke hjemme men der gjorde han det ikke.

han vil heller ikke rigtig gå tur eller noget siger min kæreste.

Lucky er til dagligt glad for min kæreste og sover også hos ham, leger med ham osv. han sover altid ved mig under dynen om natten og han er en mor hund med stort M, men han kan jo sagtens med min kæreste og det er jo også hans hund.

så er der nogen der har en idé om hvorfor han gør det og hvad vi kan gøre for at stoppe det. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund tisser i sengen, hvorfor?
  • #1   7. jul 2013 Min gårdhund jeg havde for nogle år siden, gjorde det indenfor, i hans seng eller op ad bestemte ting. Dog aldrig i min seng, selvom han sov der, men det handlede om tryghed. Han havde ikke haft det godt da han var lille og havde ikke været vant til, at gå tur, så han tissede indenfor til jeg fik ham - Og det fortsatte han med.

    Prøv evt at ringe til en adfærdsbehandler - Det koster ikke noget at ringe og høre.



  • #2   7. jul 2013 det er kun de to aftner jeg har været væk. han har aldrig gjort det før. han har haft en god start på livet og elsker som sagt min kæreste.

  • #3   7. jul 2013 nej han lufter den helt som vi plejer. inden han blev renlig gjorde han det helt bestemte steder og de få gange det sker er det altid de samme steder på gulvet.

    men Lucky vil heller ikke rigtig gå når jeg ikke er der. det ville han heller ikke hos min mor da han blev passet, men der var vejret ikke særlig godt så vi regnede jo bare ned det var det, for det Vil han heller ikke derhjemme når det regner og blæser.


  • #4   7. jul 2013 der er heller ingen uheld eller noget hvis han er helt alene hjemme nogen timer.

    vi har også prøvet en gang at vi var på besøg med Lucky hos min kærestes moster. der var late night i byen så vi tøser ville smutte ind og shoppe lidt, så ville min kæreste bare gå hjem med Lucky. der gik maks 5 min så stod min kæreste ved døren. Lucky gik helt amok rendte linen helt ud til den ene side når han så ikke kunne komme længere løb han til den anden side og min kæreste kunne bare ikke få ham med og han blev ved. ligeså snart han gik hen mod døren var der intet.

    ved ikke om det bare er fordi lucky har et stort bånd til mig og måske lidt problemer med at være separeret fra mig? men når vi begge er afsted sover Han bare til vi kommer hjem.

    han elsker jo som sagt min kæreste der er absolut intet der. han giver godbidder, træner, leger og putter med ham. og Lucky kommer tit selv hen til ham for at putte osv. når vi går tur render de og hygger. så jeg forstår det virkelig ikke smiley


  • #5   7. jul 2013 det tror jeg også kæresten er glad for smiley det er bare mærkeligt at han så ikke gjorde det sidst. men håber da det er noget der bare forsvinder af sig selv igen. smiley

Kommentér på:
min hund tisser i sengen, hvorfor?

Annonce