{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Skifte foder {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min hvalp på 15 uger får pt. Acana foder fordi det fik han der hvor vi købte ham..

Men nu står vi overfor at han ikk gider spise det. Prutter meget og med rigtig dårlig lugt. Han klør sig meget.. (har ikk lopper. Orm eller hud problemer) dog fælder han.. Har nogle gange hård mave eller tynd mave. Og nogle gange er det rød brunt hans lorte

Vi fik afvide det ku skyldes foder..

Ville i anbefale at skifte. Og til hvilket foder. Da acana sku være et godt mærke af hvad jeg kan læse mig frem til..

Overvejer wulfblut eller origen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifte foder
  • #1   15. jul 2013 Både Wolfsblut og Orijen er gode mærker, men nogle hunde trives bedre på Faktas billigste... Prøv dig frem.... Min elsker Orijen, men får Acana, efter aftale med dyrlæge.

    Du kan sagtens prøve at skifte foder. Bare husk at gøre det gradvist, så mavsen ikke fucker helt op...


  • #4   15. jul 2013 lyder dog somom maven allerede er "fucket" godt op..
    ville også prøve at skifte foder- men sammetid smutte forbi hr. dyrlæge og få tjekket op på mavsen.. det lyder ikke optimalt med de puhaaer i både tyk og tynd og farvet..

    Herhjemme fodre jeg med Arion og er yderst tilfreds med det- også ret godt med prismæssigt smiley men ellers er de 2 mærker du nævnte der os højkvalitets foder smiley

    men det er jo en jungle med foder idag.. eller nærmere en religion fra person til person og hund til hund osv.

    da jeg stod i Petworld henviste jeg altid til Arion, Taste of the wild eller Kingsmoor..


  • #6   16. jul 2013 Jeg har skiftet foder, en del gange, pga min hund havde hud/ører-problemer, samt konstant dårlig mave..

    Begge mine trives,mere end godt på dette foder : https://www.facebook.com/groups/520096598050349/

    Jeg vil til en hver tid, anbefale foderet, samt Davids service og interesse i hver enkelte hund smiley


  • #7   16. jul 2013 Hvad indeholder det foder du reklamerer for Kenzo O? Det fremgår ikke lige af facebook siden

  • #8   16. jul 2013 Ups, forkert link.. Her er det rigtige : http://www.birkemosenshundefoder.dk/velkommen

Kommentér på:
Skifte foder

Annonce