{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Hun nægter at spise.. 8( {{forumTopicSubject}}

Min lille Emma nægter at spise tørkost. Har fra dag 1 besluttet at Hun skulle have tørkost, da det er bedst for hunde, siger dyrelægerne.. Emma har siden hun var 8 uger skreget på mad, lige meget hvad jeg havde, så skreg hun end til hun fik det eller der ikke var mere... Det er hun så heldigvis vænnet af med. Nu har jeg bare et problem. Emma må få 80gr tørfoder om dagen. Hvilket hun overhovedet ikke spiser, jeg skal være heldig hvis hun spiser 10gr. Hun holder simpelthen op med at spise, og så pludselig brækker hun grønt slim op. ( hvilket dyrelægen har sagt er pga hendes mave er tom). Så forbarmer jeg mig over hende, og giver hende noget "menneske mad". Jeg har prøvet 15 forskelligt slags tørfoder, og har prøvet at træne og brugt hendes mad som beløning, men neej. Har spredt hendes mad i haven, så hun kunne søge efter det.. DET GIDER HUN HELLER IKKE!!.. please en eller anden, gi mig et godt råd...

Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun nægter at spise.. 8(
  • #1   12. aug 2006 jamen det vil jeg da prøve.. takker!!!!

• #2   12. aug 2006 Skal jeg gøre..............

• #3   12. aug 2006 Mange gange er det nok bare at blande lidt vand i foderet - mine er heller ikke synderlig begejstret for tørfoder, men er der vand i er det rent guf... Torskerogn er også godt smiley

• #4   12. aug 2006 har du prøvet at dele fodret op i to potioner? så den får man om morgenen og aftenen? og så stil fodret frem i en time og så tag det væk når timen er gået....

• #5   12. aug 2006 Lilly er på samme måde. Det eneste der kan få hende til at spise er kattene, da de jo ikke må få hendes mad.

Jeg ville dog aldrig blande noget i Lillys foder, da jeg så har givet op. Jo måske Lakseolie, da det er godt for hende, men ikke leverpostej eller andet pålæg.

Jeg har fået at vide fra mange incl dyrlægen at hun nok skal spise når hun bliver sulten nok, også selvom hun ikke spiser et par dage.

• #6   12. aug 2006 Du kan blande lidt kartoffelvand i, når du har kogt kartofler - eller en bullon-terning i - eller når du har kogt grønsager, alt hvad du bruger til madlaven, når det koges, tager du en ko, søætte den til afkæling, og hælder det over tørfodret.. så smager det af lidt mere..

Men det skyldes måske, at i giver mange godbidder i løbet af dagen... så er hunden ikke sulten nok, når den skal spise.

• #7   12. aug 2006 Prøv med lidt tun i olie.......der skal kun en lille bitte smule i for at det smager af det. Eller moset fiskeboller og så noget varmt vand over.....evt kartoffel eller grønsagsvand, som babett skriver.

Pøj pøj med det ;o)

• #8   12. aug 2006 er et ikk noget med at de små hunde tit har problemer med tandsten?? Måske den lille pige har ondt i bisserne?

Jeg ville prøve med tørkost med vand - virker det ikke, så må hun sulte. Giv hende skålen med det opblødte mad og lad hende have det i 15 min, har hun ikk vist interesse, så tag det fra hende igen!

Sulter hun sig hele ugen - så smut til dr dyr og tjek tænder og tarmsystem´.

• #9   12. aug 2006 i starten spiste igglo heller ikke alt det hun skulle, men det er blevet bedre de seneste måneder, men hun spiser kun op hvis hun får det hele af én gang ellers gemmer hun på det...

• #10   12. aug 2006 Emma er jo på slankekur, så hun må ikke få leverpostej og alt godt menneske mad. Men fordi hun har kastet op i dag, ville jeg prøve at putte lidt leverpostej i. Men hun slikker bare postejen op, og spytter tørfoderet ud.

Tinna>> Emma er fuldstændig ligeglad hvis en af de andre spiser hendes mad. og hun er også ligeglad om maden står 1 time, eller hele dagen. hun vil ikke have det... hjælp.

• #11   12. aug 2006 babette>> pga hun er på kur, har jeg kun brugt hendes foder, som godbider. og ikke engang der vil hun tage dem. Men det kan jo ikke blive ved. for mad skal hun jo have..

• #12   12. aug 2006 Nina>> Hun fejler ingenting.. Hun er tjekket.. Men hun kan jo sagtens spise.. alt andet end hendes tørfoder..

Kommentér på:
Hun nægter at spise.. 8(

Annonce