{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Puha har lige det et overfald :( {{forumTopicSubject}}

Ligger på stranden i Hvidovre med min kæreste lige ved en sti, da vi ser en flot schæfer komme forbi i snor, sådan en rigtig lydig en der hele tiden kigger op på sin fører. 6 meter herfa sidder nogle mennesker på en bænk og der kommer så en border terrier tæve flyvende derovre fra, uden snor og angriber schæferen i snor Lie ude for vores tæppe. Schæferen bider sig fast i nakken på den lille terrier og den holder godt fast imens den lille bare skriger og skriger. Schæferen har nok fast i nakken på den lille i godt 30 sek og det går vildt for sig imens den bliver rusket rundt :(. Min kæreste løber op og hjælper med at få dem skildt ad, indtil den lille hunds ejer kommer til. Da det så er slut så går schæfer ejeren bare videre med sin hund, og den halv mærkelige ejer til den lille hund råber til sin hund på armen at så kan den lære det?! Jeg prøver at forklare hende at hun skal tjekke sin hund for skader men hun siger bare at så kan den lade være med at angribe?! Håber ik der skete noget med den puha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha har lige det et overfald :(
Kommentér på:
Puha har lige det et overfald :(

Annonce