959 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Må bare af med det!!!! Må bare af med det!!!!

Jeg må af med det her et sted hvor jeg ved, folk kan nikke genkendende til det, og ikke får sur hønser..I gruppen på facebook "Dyr søger nyt hjem", kan man finde særligt katte, men også en hel del hunde, på under 1 år, om søger nyt hjem.. Nuvel, den situation kan alle ende i.. Det er de, som henter de her hunde, der bekymrer mig mest.. Jeg har luret det af et stykke tid nu, og det er 95% blandingshunde, som ikke har fået den korrekte stimulation, foder, tid, tillid, har dårligt helbred eller sind osv - og som så overtages af folk, der synes den ser sød ud.. de aner intet om, hvad hunden kræver, og begår nøjagtigt de samme fejl som tidligere ejer - nu bare på en hund, der er "skadet" i forvejen...Bliver sure på den store hvalp fordi den har bidt i sko, tisset, eller fordi den bliver reagerer, når børnene bruger den som legetøj - når den nu var børnevenlig... Jeg begriber ikke den mentalitet - eller uvidenhed hos folk, som ofte ikke vil tage imod fornuft..
Er det kun mig, der raser over, at folk bare bliver ved med at tilbyde "gode og kærlige hjem, hvor hunden intet mangler" - HVAD er et godt hundehjem, og hvad er definitionen på "intet mangler"?
Er det mig der er helt fra den, eller hvad synes I...?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må bare af med det!!!!
Kommentér på:
Må bare af med det!!!!

Annonce