{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.017 visninger | Oprettet:

Thomas R
Thomas R
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hund klør sig meget {{forumTopicSubject}}

Hey.
Min hund har den seneste uge kløet sig rigtig meget.
Der er ingen tegn på lopper
Hun for det samme og spise som hun plejer nemlig det vi spiser

Nogen der har et gæt på hvorfor det klør sådan og hvordan vi kan løse det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund klør sig meget
  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    jul 2013

#1   30. jul 2013 Så er det bare hvad det skulle være allergi over for

Foder skal ikke diskuteres

• #2   30. jul 2013 er du helt sikker på der ikke er lopper ... og er der ikke noget med at de kan have haft en loppe eller to, at de selv om de er væk har kunnet udløse en allergi ... det mener jeg at have hørt .... så bliver det ved er du nok nødt til at kontakte dyrlægen

• #3   30. jul 2013 Har du tjekket for Hot Spot eller andre hudlidelser...? Det kan nemt gemme sig og kan være svært at finde

• #4   30. jul 2013 Hej Thomas Jeg havde engang en hund som havde det værste loppeallergi. Hun bed sig til blods på ryggen og ved haleroden. Hos dyrlægen blev der ikke fundet lopper, men meget lidt loppeafføring, så de/den havde været der. Jeg ville prøve at give den olie i maden(hvis i ikke gør det i forvejen) et rå æg(gerne et par gange om ugen) ølgærtab. Det kunne jo være at dens mad var for tør. En god ide ville være at i skrev ned, de ting i afprøver på hunden, hvornår i startede, for at se om der er nogen ændringer. To af mine hunde klør sig meget når de får kylling og når de snart skal i løbetid. Det kan også blive en dum vane for hunden at den klør sig. Jeg bruger meget Aloe Vera det køler ned, der hvor det klør, det får den til at holde med at klø. Håber du kunne bruge noget af det jeg har skrevet smiley Held og lykke

• #6   30. jul 2013 Tag det som et gæt, for det er aldrig blevet bevist, at det var grunden til at min pludseligt kløede sig vildt.

Mit eget gæt, som dyrlægen lød til at være enig i, kunne være en mulighed, var badning i fjorden, hvor saltvandet måske havde udtørret huden, som muligvis i forvejen var lidt sart..

Der var ingen tegn på lopper, ingen foderskift eller andet, der burde kunne trigge det.
    Han fik noget binyrebarkhormon, ( jeg ved at mange vil fraråde det, men det virkede her, og der var ikke synlige bivirkninger ), efter den kur, var der intet at se på ham, og desværre blev det kun til et gæt, på hvad der var skyld i problemet.

• #7   30. jul 2013 Vær meget opmærksom på hudinfektion og hotspot i disse varme uger.

• #8   30. jul 2013 Alt efter hvilken race det er, kan det ogsp bare være at den fælder, men at hårene ikke 'ryger ud' og derfor sidder og irriterer i pelsen.
    Vores hvalp har kløet sig meget, men efter at have ordnet pels og givet ham olie i maden, kunne vi se forbedring på 2 dage..

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    jul 2013

#9   30. jul 2013 Det er en cavalier king Charles spaniel som faktisk fælder en del lige nu

Foder kan godt diskuteres hvis det kan have relevans til problemet. Dog er hun 7 år fammel og har aldrig fået andet så ved ikke lige hvorfor det lige pludselig skulle komme

Kommentér på:
Hund klør sig meget

Annonce