{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.648 visninger | Oprettet:

Jeg er åbenbart dyremishandler? {{forumTopicSubject}}

Denne florerer på FB:

"ADVARLSE !!
Dette her er taget inde fra bevargruppen (Bevar hundeloven) som i kan se på billede !!
det står der at der vil bruge pebersprays mod hunde der kommer for tæt på deres hunde!
de er klar til at bruge salmiakspiritus og rengøringsmelder for at sprøjte i øjene på hundene !!
dette er ret ud sagt sindsygt at de overhoved kan få de tanker og ideer og kan finde på det !!
Dette er en advarsel så folk ved at der er mennesker der ude der kan finde på sådan ting.
det et er jo ik første gang vi hører sådan ting.. de har også planlagt at bruge deres egen små hunde til beviset at provokere muskelhunde og andre større hunde så de blive sure og måske bide ud pga de blive provokeret så de kunne blive aflivet
og de har også lagt mad ud med gift i f.eks rottegift som hunde spiser på en normal gåtur så de bliver syge og måske død !!
de har også lagt glasskår ud sat ned i gras hvor de ved folk lufter deres muskelhunde så hundene træder det op i poterne !!
beviset hvor de ved hvor folk med muskelhunde går i fred for andre vælger de at gøre de ting så de kan skade hundene !!
PAS PÅ JERES HUNDE og undgå for alt i verden de mennesker*

Det er et stort sammensurium af bemærkninger taget ud af kontekst. Tidligere er jeg blevet beskyldt for at ville bruge mine hunde som madding for at få listehunde i fedtefadet. Jeg er ydermere blevet anklaget for at have lagt gift ud, så listehundene kunne spise det og dø.

Pas på med hvad I tror på af ting, der florerer rundt omkring.

Folk der kender mig ved at disse ting ligger LANGT fra hvad jeg nogensinde kunne drømme om at gøre. Og alligevel er jeg hængt ud i nogle grupper p.gr.a. en tråd jeg oprettede for længe siden på min FB profil (som af en eller anden underlig grund var åben). En tråd som endte ud i fis og ballade. Jeg forsøgte idag at lægge en forklaring i den gruppe, hvor denne advarsel kommer fra. Men mit indlæg blev slettet og jeg blev blokket.

Så PAS på derude...... Jeg er dyremishandler!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er åbenbart dyremishandler?
Kommentér på:
Jeg er åbenbart dyremishandler?

Annonce