{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Ja, så blev det min tur...

Jeg har haft min hvalp i snart to måneder og i den tid har jeg hovedsageligt været hjemme ved mine forældre i deres hus.
Jeg kom så hjem til min egen lejlighed i tirsdags og startede så igår med at "forlade" hende (jeg var på den anden side af den lukkede dør)

MEN jeg er i total vildrede nu. I onsdags kunne hun være selv i 17 minutter (havde sat uret) men begyndte så at pive, jeg ventede med at gå ind til 10 sekunder efter hun havde pibet sidst. Prøvede så at gå igen efter et stykke tid hvorefter hun nærmest gik i panik og pev med det samme jeg lukkede døren... Så efter et par gange stoppede jeg.
Idag skulle jeg på ultra hurtig indkøb (15 min) Jeg går, hører hun piver, går lidt ned af trappen, hører hun stopper, jeg går helt. Da jeg kom tilbage var der først ikke noget, men så da jeg var tæt på døren (bor på 3.) startede hun op igen. Jeg ventede så 5 min på trappen, hvor hun sådan on/off pev og gik så ind da jeg syntes hun havde været stille et minut eller sådan. Og hun gik jo helt bananas over min ankomst...

Jeg er sådan i vildrede over hvad jeg skal stille op nu... Vil gerne træne det lidt igen her i eftermiddag, men hvordan..? Skal jeg gå helt, eller..??

Det skal jo lige siges at hun i mine forældres hus og sommerhus har været hjemme selv i op til 3 timer umiddelbart uden det store påstyr.

Undskylder straks for længden og håber på nogle gode svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme
  • #1   1. aug 2013 Når man flytter, kan der sagtens gå en måneds tid eller 2 før hunden falder til.
    Og da hun stprt set kun har været ved dine forældre og er faldet til der, skal du starte helt forfra igen nu...

Start med at lukke døre i mellem jer inden for i få sekunder...
    Når hun acceptere dette, kan du gøre det samme med "yder-døren", men kun få sekunder.
    Tag det hele stilleog roligt, og vent med at øge tiden for meget, ind til hun er faldet til igen.

• #2   1. aug 2013 Tak, *Tanja og Bine* smiley Jeg anede det nok... Det er ikke så stor en lejlighed, men har da dør ind til toilettet og den kan jeg sagtens lukke i lang tid uden hun vifter med øret, så tænker jeg godt kan starte med yderdøren. Jeg havde håbet hun kunne tage 1,5 time fra på mandag, er det realistisk, tror du?

• #3   1. aug 2013 Det er ikke umuligt, men det kræver at hun på intet tidspunkt bliver usikker/bange for at være alene.
    Altså at du på intet tidspunkt er så lang tid væk fra hende, at hun begynder at pive... For begynder hun først er pive, er hun usikker/bange, og man er så nødt til at gå et par skridt tilbage igen.

• #4   1. aug 2013 Tak for råd og svar, jeg må klø på smiley

Kommentér på:
Alene hjemme

Annonce