Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  essential food
  • #1   6. aug 2013 Min har os lidt sart mave og fungerede ikke på nogle af deres varianter, oog kender andre hvor essential ikke har været så godt for maven

• #3   6. aug 2013 Min border på 1,7 år skal til at på STEMINA - da han er for tynd - og ikke kastreret smiley

• #4   6. aug 2013 STAMINA indholder for meget fedt. godt nok er han skind og ben med han er fin som han er og han spiser ikke så meget han smiley og så er det fedt der ofte slår hans mave ud af kurs

den men fisk har jeg kigget på tro nok det er den vi prøver. han har kørt på fisk i noget tid. andet mærke

må da håbe hans mave holder til det

• #5   6. aug 2013 Vores Tori tåler ikke Essential som eneste kost. Det er alt for kompakt til hende, og hun får dårlig mave - rigtigt dårlig mave.
    Essential er spækket med kød, og det er ikke altid optimalt for hunde med sart mave.
    Derfor indeholder foder til sart mave jo også 97% ris eller korn, sådan groft sagt.

Hvalpe/hunde skal vænnes til at blive fodret med alt muligt forskellige helt fra begyndelsen. Kun sådan opbygger de stærm tarmflora, og kun sådan kan de tåle alt muligt.
    Tori er formentlig blevet fodret ensformigt hvor hun var før, så hun tåler nu kun én slags foder, og godbidder kun i helt små mængder.

Men prøv da en lille pose og lav roligt foderskift over en uge.

• #6   6. aug 2013 undskyld måske jeg lige skal forklare hans mave problemer skulle jeg nok have gjort fra starten.

Zweep er født i januar 2011 og da vi holdet julefrokost jullen 2011 var maden låst inde i et rum..... der var så en af gæsterne der glemte at lukke døren og zweep to for sig af alt den gode jule mad han spiste flæskesværen + fedet af 2 flæskesteg + en masse anset og det har efter følgen gjort hans mave hurtig kan gå i "panik".
    vi ved at få meget fedt kan udløse det + svinekød.

• #7   6. aug 2013 Jeg har aldrig hørt om, at sådan én oplevelse kan give problemer fremover.
    Blev han fodret varieret indtil uheldet, uden at reagere med dårlig mave?
    Hvis ja, så kast dig da ud i et nyt foder. Jeg ville nok vælge en af de varianter med få proteinkilder (få typer kød i)

• #8   6. aug 2013 jeg han fik meget varieret kost. han går spor og der spiser han det han går på kanin rådyr okse fisk osv uden for meget knogler i. og der er der ikke noget problemer. men er der meget fedt på bøffen eller er det svinekød så er der dårlig mave samt knogler det giver også dårlig mave.

han har altid fået rå okseben lige fra hvalp uden problemer men efter uheldet var det slut

• #9   6. aug 2013 Ja så er det vist fedtet han reagerer på. Det er der mange hunde, der gør.

• #10   6. aug 2013 Min ku ikke klare det høje indhold af fisk i essential (varianten med fisk) nu får han et foder stadig med højt indhold af fisk men med korn(speciel diet pga hans albuer) og ingen dårlig mave, essential er som malene skriver meget kompakt, har ret meget essential tilbage og det får han lidt af i det nye foder nogle dage og så går det, det skal bare ikke være det eneste han får

• #11   6. aug 2013 Dyrlægen mente det kunne gå meget lang tid får maven igen var i orden hvis den bliver god igen.

og ja fedt er helt sikker en af de ting han ikke kan tåle

• #12   6. aug 2013 ok men der er jo ikke andet for end at prøve og håbe han kan tåle det ellers er den en af tage i cody som snart skal fra hans hvalp foder

• #13   6. aug 2013 essential anbefaler denne http://www.essentialfoods.dk/shop/meals-for-dogs/essential-estate-living-12-5kg.html

Kommentér på:
essential food

Annonce