{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Hjælp: mødet mellem den nye hvalp og den garvede hund {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg er klar over, at dette har været oppe før. Men nu spørger jeg lige med mit personlige touch smiley

Vi har os en dejlig griffon han på 5 år. Han skulle have selskab af en lille tæve.
Hun er fundet, hun er kommet hjem. Mødet gik faktisk ok, tror jeg; min kæreste gik med ham, og jeg (han er min hund) kom med Sahirah på neutral grund - han løb straks hen til mig, men trak sig da han så hende, hun kurrede af ham (jeg stoppede hende ikke, det var jo hendes måde at sige "back off!" Nu har de gået lidt sammen, han respekterer hende! Og hun frygter ham en smule ..

Mit spørgsmål: hvordan skal vi takle nattens piberi?
Skal vi tage hende op?
Kan vi hjælpe dem sammen yderligere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp: mødet mellem den nye hvalp og den garvede hund
  • #1   7. aug 2013 Nååårh, hvor nuttet. smiley

Angående nattens piberi, så har jeg altid haft hvalpen ved siden af sengen og bare lagt en hånd på hvalpen hvis den bliver ked af det og så er mine altid faldet til ro igen.

• #2   7. aug 2013 har gjort det samme som MI, i en kurv/kasse med så høje kanter at hvalpen ikke kan komme ud og vandre rundt om natten .... og jeg har haft tøj liggende lige ved siden af således at når den blev urolig, så var det op og ud med den .... så i seng igen, en rolig hånd på, som tegn til nu sover vi ... så finder de hurtigt ud af at om natten sover man og der er ro .... kan den vandre rundt og have natteliv, vil den efter min mening være urenlig om natten i længere tid, samt kunne lave ulykker af kedsomhed, eller pive for opmærksomhed

• #3   8. aug 2013 Jeg har altid haft hvalpen oppe i min seng de første måneder, så vågnede jeg med det samme når den om natten skulle ud. Det går ganske af sig selv her, at hundene ikke sover i min seng men på gulvet, særligt om sommeren...Nu skal jeg snart have en hvalp mere, til efteråret, og den kommer også op i sengen de første måneder.
    Alt efter den nye hvalpes temp. så går der en dag eller 2, så har den vænnet sig til flokken.

• #5   8. aug 2013 Efter første nat:
    Hun var meet dygtig! Vi havde hende i en kurv ved siden af sengen, så når hun græd, lagde jeg en hånd ned til hende, og hun faldt til ro igen. Når hun så ikke faldt hen igen, tog vi hende udenfor, hvor hun besørgede, derefter var der ingen problemer med at hvile igen.

Men sig mig, lige nu sover Sahirah og Ramses hver for sig, er der håb for, at de vil ende med at dele kurv, de to?

• #6   8. aug 2013 Nadia...Jeg selvfølgelig vil de på et tidspunkt sove sammen, hvis det ellers er fornuftige hunde og så længe den ene er hvalpe plejer hvalpen at ligge sig op af den voksne...Det gør de her hjemme...Men flokken er måske mere vandt til hvalpe fordi der kommer en ny hvert år...I år bliver det 2 nye. Men der har så ikke været hvalpekuld.

• #8   8. aug 2013 Ramses' sten er ikke faldet ned, og han har kun én; han reagerer slet ikke på tævers løbetid, det testede vi før vi fik hende smiley
    Men ja, du har helt ret Pia, det virker nemmest, men der er mange overvejelser med til hunde af forskelligt køn!

• #10   8. aug 2013 Nej, vi passede en tæve i løb i en månedstid smiley Han reagerer ikke. Foruden dét så udvider han ingen seksual drift - og han har ikke gjort det i al den tid jeg har haft ham. Han end ikke humper.

Kommentér på:
Hjælp: mødet mellem den nye hvalp og den garvede hund

Annonce