{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

michael H
michael H
Tilmeldt:
8. aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

hunden knurre af børneværelset ? {{forumTopicSubject}}

igår aftes da jeg kom hjem fra arbejde, gik jeg en lang tur med min hund, da vi kommer hjem, og skal til og i seng, kommer vi op på 1.sal, hvor soveværelse+børneværelse er, da vi kommer op af trappen, og min hund begynder at knurre og rejse børster på en måde jeg aldrig har set før, og kigger ind på børneværelset, den gør og knurre og er urolig , og jeg går ind på værelset og vil have den med derind for at undersøge hvad den knurre af, men hunden vil ikke med derind, og er meget urolig og opmærksom p´å børneværelset, skal lige sige at min søn er ved hans mor denne uge så vi er helt alene. det undre mig hvad hunden reagere sådan på, da den aldrig før har opført sig sådan, jeg har aldrig hørt den knurre før. jeg må da indrømme at jeg blev en smule bange for om det kunne være et spøgelse selvom det lyder underligt, og tror ikke på den slags. men er der nogle her der kan fortælle mig om det er normalt adfærd for en 5 ½ mdr gammel hvalp ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunden knurre af børneværelset ?
  • #1   8. aug 2013 Det er meget normalt at hunde på ca. ½ år begynder at se "syner" og blive bange for de mest almindelige ting. F.eks. også en skraldespand som ellers har stået det samme sted hele dens liv.

    Når Bine i sin tid begyndte på det "pjat" sagde bare "århh hold op!" og gik videre og lod som ingenting. (Hun gjorde det mest når vi gik tur)
    Der gik en måneds tid eller 2 og så var det overstået igen.

    Selvfølgelig skal jeg ikke kunne sige med 100 % sikkerhed at det bare er det, men det er ganske normalt smiley


  • michael H
    michael H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   8. aug 2013 tænkte nok der var en forklaring på det, men det var da godt nok lidt skummelt at den kl 23.30 begynder og knurre, gø og rejse børster , og er meget urolig. så håber da bare det er syner den ser. men det så godt nok ud som om at den fulgte noget med øjnene, der blev ikke lukket øjne særlig meget i nat. ;/

  • #4   8. aug 2013 Det er spøgelsesalderen. Du skal lade hunden være og bare rette ryggen, tale roligt og vise at der intet farligt er. Så signalerer du med dit kropssprog at du har styr på sagerne, og at der intet farligt er. Tag så hunden med videre.
    Vores gjorde det ved buske med vind i.


  • michael H
    michael H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   8. aug 2013 jeg siger mange tak for jeres svar ;O) så kan jeg sove roligt i nat uden at tro jeg har spøgelser hehe, .

    i øvrigt tog jeg også hunden med ind på værelset senere på natten og der var intet den knurrede af .


  • #6   8. aug 2013 Jeg troede spøgelsesalderen var ved de 18 uger?

    Men ja jeg ville også skyde på at det er hvad de andre skriver - spøgelsesalder.


  • #7   8. aug 2013 Spøgelsesalderen ligger jo sammen med den fysiske kønsmodnig, hvornår den ligger er forskellig fra hund til hund. Men det er også noget som kan komme og gå i perioden.

  • #8   8. aug 2013 Lucky er 7 mdr og er ved at blive lidt bedre nu. Men han har altid gjort det, der var dog en overgang hvor det blev værre.

    Han gør opmærksom på hvis ting ikke er som de plejer, hvis jeg f.eks. lægger en taske et sted han ikke synes den skal være, hvis skraldespanden udenfor er blevet flyttet osv.
    Han har så for en månedstid siden vel, haft meget med at gø af et bestemt hjørne i stuen og af køkkenet. Jeg tror det var hans spøgelses alder, for der var abselut ingenting. Han gør det stadig engang imellem, men slet ikke i samme grad smiley
    Det kom også fra den ene dag til den anden, så det kan sagtens være det.


  • michael H
    michael H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   8. aug 2013 men jeg har ikke lavet om på værelset , så enten var det et dur jeg ikke kunne se ellers et Ghost ;O)

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #10   8. aug 2013 Eller også ER der en ting derinde...? Det er jo ikke til at sige, hvis man ikke tror på det :O)

Kommentér på:
hunden knurre af børneværelset ?

Annonce