751 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kastration på Sjælland Kastration på Sjælland

Hej !
Vi har besluttet at det er tid til at kastrerer vores Beagle Anton.
Han har dog indenfor de sidste mdr kostet en del, da han to gange er blevet opereret i øjet, så pengene er lidt små.
Er der nogen af jer, der har erfaringer omkring pris og behandling hos dyrlæger omkring Holbæk-Roskilde?
Synes det er sjældent man kan se priser på nettet.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastration på Sjælland
  • #3   9. aug 2013 hvis ikke du allerede har sat dig ind i det syntes jeg du burde overveje hvilke bivirkninger der kan være smiley

• #4   14. aug 2013 Vores dyrelæge tager 2.635,-
    Det står på deres hjemmeside, www.karlslundedyreklinik.dk
    Ligger 20 minutter fra Roskilde og kan klart anbefale stedet!
    Måske er det lidt sprød en pris, men de er satme dygtige. Pengene værd!
    Selvom pengene måske ikke ligger til det, ville jeg aldrig tage hvem som helst af dyrelæger for pengenes skyld. Jeg går efter dygtige dyrlæger jeg tør efterlade min hund hos, uden at vide de bare tænker på penge.

Min mor fik kastreret en Cavalier King Charles pga hanhunde problemer og "strinteri" der ikke kunne styres, det var et hurtigt indgreb og vi har ingen problemer haft siden, det helede flot og hurtigt og vi var heldige ingen bivirkninger at have. Det hele var så dejlig positiv en oplevelse.

Men det er også forskelligt fra hund til hund. Hvorfor skal han kastreres?

Puha.. sikke da et indlæg jeg pludselig kom med.. smiley

• #5   20. aug 2013 Hej alle sammen.
    Tak for inputtene.
    Han skal kastreres af flere årsager:
    Han får nogen "testetoron flip" hvor man intet kan få ham til, hvor han knurrer og snapper ud efter personen der er tæt på ham. Hvadenten det er mig, min kæreste, min mor eller vores venner.
    Han stikker af, når han har muligheden for det (ved også det ligger i Beaglens natur, så det er ikke som sådan et argument.
    Han hopper på mig, når jeg har "den tid af måneden"
    Han hopper på min mors hunhund

Pengene er bestemt heller ikke altafgørende. Det er ikke fordi det skal være billigt frem for godt udført.
    Derfor tænkte jeg at spørge herinde, for også at få erfaringer udover prisen smiley

• #7   23. aug 2013 Nu var mit spørgsmål ikke, hvorvidt han skal kastreres eller ej, det er en beslutning min kæreste og jeg tager, så det behøver du ikke kommentere Ulla.

Kommentér på:
Kastration på Sjælland

Annonce