{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme hvalp
  • #1   13. aug 2013 Uh - jeg følger lige med her - har akkurat samme spørgsmål! Jeg skal nemlig til at ha hvalp snart.

  • #2   13. aug 2013 Gør det til noget helt naturligt. Det skal ikke være noget særligt at være alene.
    I starten er det børnegitter vi lukker. Senere døre, bare i få sekunder til at starte med.
    Vi træner det når hunden/hvalpen er træt og bygger så tid på hen over ugerne.


  • #3   13. aug 2013 Min piver i 5 min nogen dag og andre dage piver han ikke. Han er 16 uger

  • #4   13. aug 2013 Vi har en hvalp på 18 uger. Hun kan være alene hjemme i op til 3 timer uden at have uheld eller lave ballade, pibe, gø eller andet. Hun sover bare.

    Jeg gør det, at jeg fylder hendes kong og en aktiveringsbold med mad - eller giver hende fyldte marvben. Spreder lidt godbidder rundt omkring og så går jeg. Uden at sige farvel. Hun er travlt optaget og opdrager slet ikke at vi går..

    Vi har optaget hende på video og i starten peb hun lidt når hun fandt ud af at vi var væk, og så lagde hun sig til at sove..
    Vi filmer stadig engang imellem, og nu går hun bare lige så stille rundt, sover, drikker lidt, leder efter godbidder og sover igen.
    Når vi kommer hjem kan vi se på videoen at hun lægger sig til at sove forholdsvis hurtigt :-).. Ingen stor velkomstscene når vi kommer hjem..
    Så som Malene skriver: gør det til noget naturligt og helt normalt at i går og at det er normalt og at i altid kommer tilbage.


  • #5   13. aug 2013 Tak han piver kun ganske kort m så det det

    Det mest når han høre vi kommer hjem m gå først ind når han ikk siger noget han blir os aktiveret osv så han ikk opdager vi gå vi siger hverken farvel eller goddag


  • #6   14. aug 2013 Hej LadyB
    Du har allerede fået nogle super gode råd. Ud over dem vil jeg lige komme med et også
    en T-shirt du har sovet i skulle også være rigtig godt at lægge der hvor din lille vuffer sover. eller ved døren, hvor den måske vil lægge sig og vente.
    Held og Lykke
    Pia og Loke



  • #7   14. aug 2013 Jeg motionere altid hunden før den skal være alene hjemme så den er dejlig træt.Så starter vi altid med et kvarter til at starte med også sætter vi det op med med 10 min hver dag også tænder vi radioen så de ikke føler sig helt alene.

  • #8   14. aug 2013 Har ikk de store problemer m min det gå stille og rolig frem ad var bare mere nysgerrig hvordan i gjorde

Kommentér på:
Alene hjemme hvalp

Annonce