Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der vil/kan vil hjælpe?
  • #1   14. aug 2013 Jeg tænker ofte på hvad DB egentlig bruger alle de penge til som de får? Jeg synes at det er SÅ flot af Grete at hun bruger sin tid på at sy dækkener. AL respekt til hende. Og det er kanon at hun har fået tilbudt en masse stof. Hvor ville det klæde DB at sige: "Den med transporten, den klarer vi. Det er så vores bidrag til de hjemløses hunde"!!

Bøvs!!

• #2   14. aug 2013 Ja jeg har ikke megen tiltro til DB efter de aldrig ringede tilbage trods 3 henvendelser på én uge, hvor de lovede at den pågældende der havde med vores område at gøre ville ringe, men aldrig ringede!

• #3   14. aug 2013 Ja syns også det er lidt forkert af dem at de ikk selv kan gøre det. Men er skønt at hun tænker på hundene, og laver dækkener til dem

• #4   14. aug 2013 DB er mig bekendt den eneste dyreorganisation, der får tilskud fra det offentlige.
    Derudover ejer de en del ejendomme, og det er min erfaring, at der ikke hjælpes med private dyr, med mindre de kan promovere sig derom i dagspressen.

Ret skal være ret. DB gør en stor indsats på bl.a. produktionsdyr-området.
    Ellers kan min begejstring for dem ligge et meget lille sted - især når det drejer sig om "vildkatte", hvor deres hjælp = nul.

• #5   14. aug 2013 Jeg har mistet alt for DB. Har fået fortalt historier fra folk der selv bliver bedt om at aflive syge fugleunger. Selv indfange en fremmed kat der "manglede" en stor del af hovedet og som sad i anmelderens indkørsel. Osv osv.....

Kommentér på:
Nogen der vil/kan vil hjælpe?

Annonce