{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Hvorfor det?? {{forumTopicSubject}}

Det er en skam synes jeg at mange af de nye fodermærker som er fremme, de findes kun i 12 kg. sække..Kan ikke orstå det, for jeg er ret sikker på at de´t bedre kunne betale sig både for producent og køber at foderet var i 15 eller 20 kg. sække.
Nu f.eks. Arden Gange, som jeg har fået smagsprøver på, og som hundene faktisk er glade for ja der findes kun små sække.Grrrr.
Så selv om jeg kan få en pæn rabat i kennelordning, så er det alligevel dyrt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor det??
  • #1   19. aug 2013 Jeg tror simpelthen det har noget med fortjeneste at gøre... Har i hvert fald set flere af de små 12-kilos sække være dyrere pr kg end de 20-kilos jeg køber

  • #2   19. aug 2013 Kris...Ja sådan hænger det jo som regel sammen...Men nu RC f.eks. de laver 20 kg. sække så opdrætter kan få en ordentlig sæk foder til en fair pris.

  • #3   19. aug 2013 Det kan have noget at gøre med arbejdsmiljølovgivning.

  • #4   19. aug 2013 Vi kan sagtens få 20 kg sække i forretningen, men ingen vil købe de tunge sække og de er ikke specielt meget billigere pr. kg. - SÅ vi holder os til de 12 kg.
    Derforuden er de tunge at slæbe rundt på og fylder som bare pokker............


  • #5   19. aug 2013 Jeg har hørt fra et sted hvor det netop er gået over til 12 kg sække, at de må ikke bære mere end de af gangen

  • #6   19. aug 2013 Prisforskellen for mig vil ligge på 775.- og så mangler jeg 10 kg.
    Dvs. 160 kg Rc og 150 kg. af et andet produkt med de små sække på 12 kg.
    Så ialt en lille 1000.- Det er da også penge synes jeg...Der for kunne jeg godt tænke mig de store sække i stedet for 12 kg.l sækkene. På fjernlager der løfter man vel med palleløft eller hvad sådan en svend hedder.


  • #7   19. aug 2013 Jeg går ikke i en forretning..Handler på nettet og får en palle.

Kommentér på:
Hvorfor det??

Annonce