{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Hvorfor det {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vil bare høre om nogen kan fortælle mig hvorfor, at når jeg giver mine hunde ,særlig om aftenen ,mad i hver deres skål, ligger Misja og ser på at Linka spiser næsten op ,og går ikke til hendes eget mad ,men venter på at Linka går fra hendes skål .Så går Misja hen og tager resterne fra Linkas skål
Hvorfor vil hun ikke ha hendes eget mad ,det er det samme de får smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor det
  • #2   5. jan 2015 Jeg har aldrig tænkt på det før ,men det slog mig lige pludselig ,at det var da mærkeligt

  • #3   5. jan 2015 Sådan er det også her smiley Ikke lige med tørfoder, da det er i en stor fælles skål. Men får de "guf" på hver deres tallerken, laver de altid en "rokade".. Det den anden får er altid mere spændende, også selvom det er præcis det samme smiley

  • #4   5. jan 2015 Mærkeligt ikke Når så Linka går fra hendes skål, prøver hun jo at gå til Misjas skål ,hvor jeg så siger til Linka nej det er Misjas ,så går hun Men Misja er kun interreseret i resterne fra Linkas skål 0g ikke hendes eget mad
    Underlig adfær eller ikke smiley


  • #6   5. jan 2015 Mine bytter også gerne... det må være noget med at det den anden har bare er bedre .... når jeg så ligesom står der og insisterer på de skal have hver deres (for at vide hvad de hver især får, så spiser Ipsen som regel sit på nul komma 5, mens Nova ynder at sidde og vente på at Ipsen er færdig .. så begynder hun på sit eget som spiser med ro og værdighed og med en nydelse af at Ipsen kan sidde og vente på om der bliver en lille haps tilbage ....

    De er sgutte helt normale


  • #8   5. jan 2015 Ha ha MLA Misja ligger også og kigger på Linka knusker i hendes tyggeben og venter på at Linka skal gå fra den, for så er den jo noget blødere, at gå igang med for den lille smiley smiley

  • #10   5. jan 2015 Rotterne De får hver ders skål mad Men den lille ligger bare og venter på at linka skal gå fra sin skål ,så hun kan komme til ,og mærkelig nok lævner Linka altid noget ,for at kunne gå igang med den lilles mad ,men der er det jeg stopper Linka ,hun har jo fået hendes mad, på nær det hun åbenbart lævner til Misja

  • #12   5. jan 2015 Jeg har bare aldrig tænkt på det før nu ,det med maden Og jeg tror altså der er noget mere i det end vi tror Er det fordi at Linka er første hund her, eller hvad ?

  • #13   5. jan 2015 Haha MLA, sådan gør Chili også! smiley Bortset fra han ikke render rundt, han bliver bare siddende og kigger på det og knurrer af de andre hvis de kommer for tæt på.. -hvad er der med de gamle tosser?

    Luna ser først om hun kan stjæle de andres tyggeting, før hun går i gang med at spise hendes egen. Hun hamstrer HELT VILDT hvis hun kan slippe afsted med det altså smiley

    Casey skynder sig at spise sit, så kan hun nemlig hurtigere tigge efter mere smiley

    Underlige hunde altså.....


  • #14   5. jan 2015 Jeg har labber. Der bliver ikke ventet eller givet ved dørene..............*G*

  • #15   5. jan 2015 Sådan er det også her - den andens er altid mere spændende, selv om det er nøjagtig det samme. Og får de tyggeben (som i øvrigt lugter af ådsel), så er det et hit, hvis man få dem begge skrabet til sig, og så spise af det ene og vogte på det andet. Men så er det den onde mor går ind og blander sig smiley

  • #17   5. jan 2015 @ Mette ... ha ha nej det kunne jeg godt forestille mig ... ingen labber venter når maden er serveret, at en labbe skulle levne er endnu mere usandsynligt smiley

  • #18   5. jan 2015 Ha ha Mette - alle de tyggeting, som mine hunde ikke gider, ryger over til genboens lab - han ÆDER det hele smiley (Altså ejer administrerer det, for ellers æder han det hele på én gang). (Og nej, jeg køber ikke selv ting, de ikke gider, men vi får ofte politistave og den slags med foder- og godbidsleveringer, og de lugter ikke nok af ådsel til, at mine vil æde dem).

  • #19   5. jan 2015 Kun hvis de får råt Spiser den lille af sin skål, og venter ikke på at Linka skal blive færdig

Kommentér på:
Hvorfor det

Annonce