Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  West highland White terrier - trimning
  • #1   2. sep 2013 Mine forældre sender Wagger til frisør.. Hver 3. Måned er han afsted og de to gange om året er det en helt stor tur, og de andre to er bare til hovedet smiley

• #2   2. sep 2013 Jeg har selv en westie på 16 uger og jeg ringede til hende jeg vil have til at trimme han og spurgte.
    Første gang de skal trimmes er når de er omkring 5-6 måneder og derefter en gang hver 3-4 måned alt efter behovet. Det var hvad hun sagde og hvad jeg vil følge smiley
    Men hensyn til at gøre det selv, tør jeg ikke, jeg er simpel hent bange for at ramme noget man ikke skal smiley

• #3   2. sep 2013 Jeg ved, at nogle ejere af trimme-racer har lavet aftale med opdrætter, så de kommer hjem til opdrætter første gang hunden skal trimmes.. Der viser opdrætter hvordan det skal gøres, så de selv kan gøre det senere.. smiley

• #4   2. sep 2013 Du kan jo med fordel få trimmeren, evt. din opdrætter til at vise dig hvordan du pynter hunden, så kan du spare hver anden gang til trimmer. For, som Molly Kikki skriver, så er det ikke lige meget der skal tages hver gang.

Du skal vel alligevel introduceres i almen børstning og udredning af uld ved opdrætteren?

• #5   3. sep 2013 Tak for jeres svar smiley

• #6   3. sep 2013 Og så kan det rigtig godt betale sig at tage på et trimmekursus og lære at gøre det selv smiley Dansk Terrier Klub holder trimmekurser forskellige steder i landet. Det er slet ikke så svært at lære og man spare en masse penge. Fx koster det knapt 800 kr at få trimmet sådan en som min (Irsk Terrier) og det skal gøres 4 gange om året og hunden lever forhåbentlig i minimum 10 år. Jeg lærte det selv for mange år siden og har været rigtig glad for at kunne selv.

Kommentér på:
West highland White terrier - trimning

Annonce