Tisser inde om natten Tisser inde om natten
Hej hundegalleri
Her i hjemmet er vores dejlige schæfer tæve på 2 år, begyndt at tisse inde om natten. Det foregår de to samme steder, enten på badeværelse måtten eller i hendes hundekurv. Hvis vi fjerner både måtte og hundekurv om natten, gør hun det bare på gulvet samme steder. Vi har også prøvet at tage vandet fra hende efter aftensmaden, og hun tisser gerne et par gange på aften gåturen. Det skal også siges at, hvis hun er alene hjemme sker det ikke.
Hun har adgang til hele huset om natten, og sover på gulvet i soveværelset, så det har vel ikke noget med manglende tryghed at gøre?
Mvh en ellers glad Schæfer ejer
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.876
Fortsatte tisseriet, ville jeg få hende tjekket for urinvejsinfektion.
Fortsatte det på trods af negativ test der, ville jeg få lavet komplet blodbillede, for det kan være flere sygdomme, nyreproblemer osv.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 10 Svar: 91
Hvad sker der hvis hun ikke kan komme ud på badeværelset og hendes kurv om natten?
maj 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Alicia, det ved jeg ikke, det må jeg lige undersøge i nat
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
Vi har indført helt specifikke tisse tider for vores hunde så de ved hvornår de kommer ud: kl 9, kl 18 og kl 23 (turene imellem er der ikke tid på), men nu ved de at de bliver luftet på de tre tidspunkter. Det har gjort at Luna ikke har uheld overhovedet, og vi ikke længere skal skifte sokker tre-fire gange om morgenen.
Tisser inde om natten