712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Tisser inde om natten Tisser inde om natten

Er så flov over at måtte indrømme det. Min tæve er nu et år gl og hun har mange uheld inde om natten stadig. Jeg kan simpelthen ikke forstå hva det er der er sker. Vi går tur med hende kl 22 og fx i går tissede hun to gange. I nat hørte jeg hende trave rundt kl 2,30 og ku konstatere at jeg var for sent hun havde tisset igen?? kl 6 i morges efter at have sovet på sofaen var hun ved at skide på gulvet.... Er faktisk pisse ked af det har næsten lyst til at hyle i frustration smiley jeg er tit oppe om natten og få hende ud kan snart ikke huske en nat hvor jeg ik har været oppe enten at tætte op eller spørge skal du tis og så ud... Det er ik holdbart og jeg er fortvivlet får jeg nogensinde en renlig hund ?? De andre har det aldrig været sådan her med. Jeg fodrer to gange Dagl. Overvejer at fodre det hele om morgenen jeg synes ik hun drikker meget vand men overvejer alligevel og tage det væk om aftenen til hun er renlig... Hjælp

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser inde om natten
  • #1   6. jan 2012 Jeg tror, at jeg ville checke hende for blærebetændelse.

• #3   6. jan 2012 Der er ik blod i afføring eller noget jo?? Synes bare at der sku være flere indikationer

• #4   6. jan 2012 min tæve ville heller ikke blive renlig.. jeg tog vandet fra hende kl 20 luftede kl 22. og så røg hun i haven som det første om morgen.. nogen mener det er dårlig måde.. men min hund var slat drikker og det gjorde hun drak efter jeg var gået i seng... men tjæk lige for blærebetændelse først det gjorde jeg.

• #5   6. jan 2012 kan bare ikk se hvorfor hun skulle have blærebetændelse synes ikke det passer med symptomerne

• #6   6. jan 2012 nu er hunde jo ikke ens, og jeg ved jeg har ikke samme symtomer som nogel af mine venindernår jeg har blærebetændelse..

jeg synes det er farligt at tage vandet fra hende, hvis har blærebetændelse.

hun kan også have slap blære se dog oftes ved sterile og gamle tæver. det har min ambull men det er når hun ligger ned og så hum som regl smurt ind i pis på den side hun har lagt på.

men min tæve havde ikke blærebetændelse, men vi tjekkede alligevel inden jeg skulle tage vandet fra hende.

• #7   6. jan 2012 Slap blære er jo netop oftest hos gl tæver og ja hun er et år!! Jamen det kan da godt ske det er blærebetændelse .. Vil de så ik have ondt når de tisser...

• #8   6. jan 2012 Ikke sikkert. Jeg har ikke f.eks. Så kan nogen hunde vel heller.. Tror ikke min ambuler ville vise hvis hun havde blærebetændelse. Hun viser ikke smerter..

• #9   6. jan 2012 Øh jeg råfodrer så det er ik det.... Har bare været så meget til dyrlæge og ha nu igen fucking irreterende altså men kan snart ik se hva jeg selv kan gøre og hun er altså eg år så måske hun har blære betændelse synes bare der er flere kontaindikqtioner så hun ik har men ved ik hva jeg skal gøre selv mere

• #10   6. jan 2012 ja vi går tur kl 22 og jeg har prøvet at fodre så snart vi har været på gå tur i hverdagene og det er så mellem 17-18 før i tiden ku jeg vente med at fodre til vi havde spist men det har jeg ændret for at prøve og se det hjalp. jeg synes det har gået bedre med renligheden men nok aldrig helt renlig men den seneste 3-4 uger er det da gået helt i fisk. har været til dyrlæge i dag hun ringer nu her med svar på prøverne umiddelbart så det lidt tykt ud og meget gult. men ved første analyse ikke noget at se, men hun ville gerne lige centifugere den for at være sikker.... hvis der ikke er noget galt ved jeg ikke hva jeg gør. er det eks ok at fodre kun om morgenen og så hele rationen der og så tænker jeg på at tage vandet fra kl 20 også som en ændring i en periode til hun ligesom måske forstår at ude er bedst og tissse smiley vil bare ind til videre sige tak til folk for indlæggene

• #11   6. jan 2012 der kan man se... der var krystaller og lidt blod da urinen kom under mikroskop og bakterier men sidstnævnter kan stamme fra skeden som sådan også så men i hvert fald skal der antibiotika til i 14 dage så så håber jeg problemet er ved at være ovre smiley

• #12   6. jan 2012 Håber hun holder sig nu smiley

• #13   6. jan 2012 Læste først tråden sent, så godt du har været ved dyrlæge... ellers ville jeg fortælle at vores nu 7 mdr gamle hvalp har haft blærebetændelse 3 gange i efteråret, og det er forskellige ting der har indikeret det, og hun har ikke virket til at have ondt osv...

Min race kan få blæreproblemer ved kost mde for meget protein... jeg BARFER og så den ældste af mine hunde (hovedsaglig), hvalpen fik også lidt og jeg har kunnet konstatere at når hun fik mere og mere så fik hun blærebetændelser (der er jo en delprotein i råt), tror det er til hun er mere udviklet... Hun får stadig lidt råt, men får altså derudover mest tørkost med ikke for megen protein i, indtil hun bliver ældre....
    Så tænker jeg at øge det rå lidt efter lidt... tænker bare det kan være det der driller din også.... så du kan evt prøve kombinere råt med noget med mindre protein også...

Kommentér på:
Tisser inde om natten

Annonce