{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundegård - hvor er emnet?
  • #1   8. sep 2013 TS, blev vel børnefornærmet smiley

• #3   8. sep 2013 Ville gerne have læst tråden, men den var væk inden jeg nåede at læse. Hvad handlede den om?

Lyder da "spændende" med, at kæresten ikke "måtte læse med" smiley

• #4   8. sep 2013 ??? Ville TS bygge hundegård til kæresten?
    Det lyder da egenligt ikke som en helt dårlig ide, så ved man hvor man har ham smiley

• #5   8. sep 2013 tror også Ts blev tøsefornærmet

• #6   8. sep 2013 Personen måtte kun få en hund (schæfer) for kæresten hvis den kunne være i en hundegård imens de var på arbejde, det synes personen var meget meget synd for hunden, og ville så høre hvad vi andre synes.

Og af hvad jeg nåede at se på kommentarene var der ingen enige med trådstarteren. smiley

• #7   8. sep 2013 Ja en hundegård til kæresten... Den er jeg med på! Sådan en må jeg få lavet :o)

Lige et sidespørgsmål: Jer der har hunde udenfor i hundegård, når I er på arbejde, hvor stor en hundegård har I?

• #8   8. sep 2013 Er vejret godt, så er mine ude i hundegården, der er dog adgang ind til vores bryggers/vaskerum/hunderum. Vi har så cirkus 300-400 kvm som de kan boltre sig på

• #9   8. sep 2013 Problemet lå i at tråd-deltagerne ikke mente TS skulle anskaffe sig en hund, når hende og kæresten var så uenige i håndteringen af hund.
    (plus TS' alder, vil jeg tænke mig..)

• #10   8. sep 2013 Jeg må indrømme at jeg kastede op i den tråd smiley jeg løb lige tør for pædagogiske kompetancer og kom til at linke til 3 af hendes tråde, som forklaring på hvorfor jeg ikke mente at TS og kærerste var helt klar til projekt hund...

Jeg er ked af hvis det ramte på den forkerte måde og at tråd blev slettet på den konto, men jeg mente hvad jeg skrev..

Hundegård kan være fantastisk, men ikke hvis det er en del af et krav, for at " få lov" til at anskaffe sig hund via plageri..

• #11   8. sep 2013 TurboVovsen, jeg var på sidelinjen i én af de første tråde, hvor du også deltog meget. Jeg er fuldstændig enig med dig!
    Det virker som et noget anderledes forhold TS har med sin kæreste..

• #12   8. sep 2013 Jeg udtaler mig ikke om folks privatliv, MEN jeg udtrykker gerne mine tvivl når et projekt " vi skal ha hund" er så ENSIDIGT at det skriger til himlen at det med alt sandsynlighed vil ende GALT...

Den taktik har jeg valgt, fremfor at være hende den nederen der sidder og er bagklog når lokummet ER væltet...

Kommentér på:
Hundegård - hvor er emnet?

Annonce