Huset fyldt med lopper - skadedyrsbekæmpelse? Huset fyldt med lopper - skadedyrsbekæmpelse?
Hej!
Noget af min familie, har et voldsomt stort problem med lopper. Det er efterhånden så slemt, at visse steder i huset springer lopperne nærmest op af gulvtæpper, så snart man træder ind og børnene som normalt bor på de værelser, er rykket nedenunder for at undgå at de bliver bidt.
De har støvsuget, vasket sengetøj, puder, dyner, bamser - you name it.. Og de har sprøjtet med noget, men det virker åbenbart ikke.
Alle dyrene er behandlet, men de får det selvfølgelig bare igen og igen.
Hvad pokker gør man lige i sådan en situation?
Jeg har nævnt en skadedyrsbekæmper - men er der nogen af jer der har en idé om hvad sådan noget ligger i prismæssigt? Og har i ellers nogle gode forslag til hvad man kan sprøjte med?
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 423
Ellers så støvsug alt og alle hver dag grundigt...få evt. en tæppe renser ud som måske kan dræbe dem lidt.
Kæm, vask og behandle alle dyr med pels i huset
Lig så meget som muligt i fryseren i mindst 24 timer.
De skal nok forsvinde...men det er en lang og hård kamp!
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.582
Jeg ved ikke om dette link kan hjælpe..
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.766
Har man indendørs husdyr, og ikke kan holde lopper væk, må man lægge trægulv. Det gør tingene nemmere.
De skal i hvert fald have sprayet hele hytten lige med det samme. Derefter får der vist nogle dage før de igen må bo i huset.
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 350
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.005
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
Ring til en skadedyrsbekæmper og spørg om pris for det kommer an på hvor mange kvadratmeter huset er.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Da vi kom hjem fra ferie var vores hus levende af lopper !!???!
Vi satte campletten op i haven, støvsugede, sprøjtede hele huset med Trinol 810.
vaskede alt der kunne vaskes ved 60 grader, behandlede hunden igen med Bayvantic og Capstar.
støvsugede hver dag de næste 2-3 uger.
Vi har ikke set lopper siden.
Og hvor ville jeg blive dybt frustreret hvis vi var blevet meldt til kommunen for det !
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
Huset fyldt med lopper - skadedyrsbekæmpelse?