3.029 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Huset fyldt med lopper - skadedyrsbekæmpelse? Huset fyldt med lopper - skadedyrsbekæmpelse?

Hej!

Noget af min familie, har et voldsomt stort problem med lopper. Det er efterhånden så slemt, at visse steder i huset springer lopperne nærmest op af gulvtæpper, så snart man træder ind og børnene som normalt bor på de værelser, er rykket nedenunder for at undgå at de bliver bidt.

De har støvsuget, vasket sengetøj, puder, dyner, bamser - you name it.. Og de har sprøjtet med noget, men det virker åbenbart ikke.

Alle dyrene er behandlet, men de får det selvfølgelig bare igen og igen.

Hvad pokker gør man lige i sådan en situation?

Jeg har nævnt en skadedyrsbekæmper - men er der nogen af jer der har en idé om hvad sådan noget ligger i prismæssigt? Og har i ellers nogle gode forslag til hvad man kan sprøjte med?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Huset fyldt med lopper - skadedyrsbekæmpelse?
  • #1   8. sep 2013 Fjern gulvtæpper og lig trægulv...gulvtæpper er nærmest bandlyst når du har dyr, da der samler sig mange bakterier du ikke kan komme af med.

Ellers så støvsug alt og alle hver dag grundigt...få evt. en tæppe renser ud som måske kan dræbe dem lidt.

Kæm, vask og behandle alle dyr med pels i huset smiley

Lig så meget som muligt i fryseren i mindst 24 timer.

De skal nok forsvinde...men det er en lang og hård kamp!

• #2   8. sep 2013 (link fjernet)

Jeg ved ikke om dette link kan hjælpe..

• #3   8. sep 2013 Når man har kendskab til sådan en husholdning har man pligt til at underrette kommunens familieafdeling, for ingen børn skal bo et sted hvor de igen og igen bides af lopper. Sådan som du beskriver det, er det nået meget for vidt.
    Har man indendørs husdyr, og ikke kan holde lopper væk, må man lægge trægulv. Det gør tingene nemmere.
    De skal i hvert fald have sprayet hele hytten lige med det samme. Derefter får der vist nogle dage før de igen må bo i huset.

• #5   8. sep 2013 Vil anbefale at kontakte skadedyrsfirmaet Anticimex. Prisen ligger på ca. 1500kr

• #6   9. sep 2013 Ulla - findes de stadig?, vi brugte dem engang vi havde været på ferie, og vores hus var levende da vi kom hjem, men for nogle år tilbage anbefalede vi den til nogle venner, og de fik at vide man ikke kunne få dem mere?

• #7   9. sep 2013 Trinol 810 skulle være ret effektivt at sprøjte med. Det tager alt.

• #8   9. sep 2013 Jeg mener at vi gav 2500 kr for at få sprøjtet et hus på 200 kvm. Det var godt givet ud. Samtidig med at huset blev sprøjtet havde vi alle katte og hund med til dyrlæge hvor de fik en sprøjte med noget der slog lopperne ihjel og så fik de advantage i nakken allesammen. Huset skal bare dampe af i ca. en halv time så må dyr og mennesker komme ind igen.
    Ring til en skadedyrsbekæmper og spørg om pris for det kommer an på hvor mange kvadratmeter huset er.

• #9   9. sep 2013 Hmmm...
    Da vi kom hjem fra ferie var vores hus levende af lopper !!???!
    Vi satte campletten op i haven, støvsugede, sprøjtede hele huset med Trinol 810.
    vaskede alt der kunne vaskes ved 60 grader, behandlede hunden igen med Bayvantic og Capstar.
    støvsugede hver dag de næste 2-3 uger.
    Vi har ikke set lopper siden.

Og hvor ville jeg blive dybt frustreret hvis vi var blevet meldt til kommunen for det !

• #10   9. sep 2013 Vi har faktisk også oplevet at vores hjem var levende af lopper da vi kom hjem fra ferie. Det skal siges at vores katte jo var i hjemmet imens vi var væk og min mor kom to gange dagligt for at se til dem, så hjemmet var jo ikke helt forladt. Hvorfor mon lopperne går amok fordi man tager på ferie ?

Kommentér på:
Huset fyldt med lopper - skadedyrsbekæmpelse?

Annonce