{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Sikke en morgen! {{forumTopicSubject}}

Jeg blev vækket kl 5.30 af kæresten min.

"Der er noget helt galt med Bella"

Han havde været nede med hende, da hun har ligget og kartet rundt i sengen og han troede hun skulle lave sine ting.

Hun ville ikke gå og havde haltet, manden var helt i panik og troede det værste med ryg osv, jeg stod op og kunne så se hun ikke ville støtte på sit forben, men manden siger at det OGSÅ var bagben/bagparti før og at der altså var noget helt galt!

Okay... os afsti afsted til dyrehospitalet

Hun blev tjekket i hovedet og r*v.. hendes forpote var hævet, så et skud smertestillende og mere med hjem til nogle dage og hvile.

Hvordan hilvede holder man lige en frk evig glad på speed i hvile!?

Nåh med nu snooooorker hun for fuld skrue den lille

Godmorgen HG smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en morgen!
  • #2   10. sep 2013 Vi ved det ikke, dyrlægen sagde det kunne være fordi hun havde fået landet forkert når hun er hoppet op eller ned fra sengen/sofa, der var intet i går aftes på nat turen.


  • #3   10. sep 2013 åh nej lille pus. god bedring med hende smiley


  • #5   10. sep 2013 god bedring til hende:)

  • #6   10. sep 2013 Nå lille pus, god bedring med hende.

    Puha, de kan simpelthen gi' en de vildeste chok ind imellem, de små. Forleden var jeg ude på vores meget tidlige morgentur med Babette. Hun er jo knap 5 mdr. så alt skal kigges på. Pludselig SKREG hun i vilden sky, kastede sig rundt, PEEEEV og når jeg ville ta' hende op sprællede hun, så jeg nær havde tabt hende, rullede rundt på ryggen og skreg. Uuuuha, tænkte straks, nu er hendes ryg da brudt sammen. En bekymret håndværker kom ud af hans skurvogn og spurgte hvad jeg dog lavede med hunden...jamen jeg ved virkelig ikke hvad der er galt. Kiggede efter glasskår og blod, men der var ingenting at se.

    Nå vi skyndte os hjem, jeg med en meget klynkende hund i favnen. Vel hjemme igen, undersøgte jeg hende meget nøje og fandt en brod i en trædepude, nårh, så det lille pus havde trådt på bi/hveps. Efter at være blevet behandlet med lokalbedøvende snorkede hun livligt...og jeg kunne trække vejret frit igen.

    Så OBS på halvdøde bier og aggressive hvepse i øjeblikket.


Kommentér på:
Sikke en morgen!

Annonce