{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ville i give hunden det?
  • #4   12. sep 2013 Holdbarheden er ikke af den store betydning, når det kun er en dag - og de ellers har været opbevaret ok.
    Men pas lidt på med sådanne røgede ting, de kan slå en hundemave i stykker, hvis de fodres i for store mængder.

• #6   12. sep 2013 uden problemer - og ja, som de andre skriver, spis du dem også bare selv...
    no worries!

• #7   12. sep 2013 Ja da, stik næsen i posen og mærk på dem, hvis de lugter og føles som pølser skal, så er der ingen grund til at smide dem ud, om det så er dig selv eller hundene der får glæde af dem smiley

Du kan jo evt. stege dem, og så skære dem i små stykker og i fryseren. Så har du til biksemad næste gang du koger kartofler smiley

• #8   12. sep 2013 Hvis de er rigtig gode fra slagteren så nej, dem ville jeg selv spise, er det supermarkedspølser jeps hunden er ligeglad

• #9   12. sep 2013 Sidste salgsdato har jo som sådan heller ikke nogen betydning i den sammenhæng. Det er "mindst holdbar til" du skal regne med. Og heller ikke der ville jeg bekymre mig om at lade hverken mig selv eller hunden spise dem.

• #10   12. sep 2013 Okay ;-)..
    Det var faktisk igår.. Plejer at koge en kylling til når vi skal ud at træne (hun elsker kylling) ;-).. Men det havde jeg slet ikke tid til igår.. Så jeg kørte i netto - greb en pakke pølser til 15,- og gik til kassen. De var over salgsdato - jeg sagde jeg skulle have noget til min hund, lidt hurtigt (vi havde travlt).. Jamen tag dem med gratis sagde hun... Skønt :-D..
    Nå men så er en hund på holdet meget interesseret i mine godbidder og jeg kan nærmest ikke komme af med ham.. Så stak han hovedet i min pose hvor de sidste hele pølser lå, og så spurgte hun hvis posen var, det var min sagde jeg.. Så siger hun: ØØØØØV der var ellers pølser i.. Så sagde jeg: i må gerne tage dem, de skal alligevel bare smides ud, da de var mindst holdbare til igår..
    Så gik hun helt op i limningen!!!!!
    - ej jeg vil da godt nok ikke give min hund for gammelt mad. -det gør jeg, sagde jeg bare... -hvordan kan du overhovedet få dig selv til det?
    Mig: - jo nu skal du høre. Synes det er noget bedre end de ben (med kød på) hun kan finde på at grave ned, og grave op og spise et par uger efter....

- åha. Fint hun ikke vil give dem til sin hund. Men blev bare lidt trykket af, at hun skulle stå og udstille mig over for hele træningspladsen..
    Men nu ved jeg da at jeg ikke var dyremishabdler da jeg gav min hund de pølser (som den ville dø for igår ;-)).

• #11   12. sep 2013 Ha ha nej det er da bare den anden hundeejer der er sippet smiley

• #12   12. sep 2013 Ja det må det jo så heldigvis være ;-).. Hun mener også at hendes hund er så klog, at den ikke vil lave en øvelse mere end to gange og så hellere vil snuse..

• #13   12. sep 2013 Mine ville få dem. Uden problemer smiley

Kommentér på:
Ville i give hunden det?

Annonce