730 visninger
|
Oprettet:
Ville i give hunden det? {{forumTopicSubject}}
Ja, ville i give jeres hund Frankfurtere som var overskredet sidste salgsdato med 1 dag?
Mvh. Marie
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.178
Men pas lidt på med sådanne røgede ting, de kan slå en hundemave i stykker, hvis de fodres i for store mængder.
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 260
no worries!
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Du kan jo evt. stege dem, og så skære dem i små stykker og i fryseren. Så har du til biksemad næste gang du koger kartofler
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 986
Det var faktisk igår.. Plejer at koge en kylling til når vi skal ud at træne (hun elsker kylling) ;-).. Men det havde jeg slet ikke tid til igår.. Så jeg kørte i netto - greb en pakke pølser til 15,- og gik til kassen. De var over salgsdato - jeg sagde jeg skulle have noget til min hund, lidt hurtigt (vi havde travlt).. Jamen tag dem med gratis sagde hun... Skønt :-D..
Nå men så er en hund på holdet meget interesseret i mine godbidder og jeg kan nærmest ikke komme af med ham.. Så stak han hovedet i min pose hvor de sidste hele pølser lå, og så spurgte hun hvis posen var, det var min sagde jeg.. Så siger hun: ØØØØØV der var ellers pølser i.. Så sagde jeg: i må gerne tage dem, de skal alligevel bare smides ud, da de var mindst holdbare til igår..
Så gik hun helt op i limningen!!!!!
- ej jeg vil da godt nok ikke give min hund for gammelt mad. -det gør jeg, sagde jeg bare... -hvordan kan du overhovedet få dig selv til det?
Mig: - jo nu skal du høre. Synes det er noget bedre end de ben (med kød på) hun kan finde på at grave ned, og grave op og spise et par uger efter....
- åha. Fint hun ikke vil give dem til sin hund. Men blev bare lidt trykket af, at hun skulle stå og udstille mig over for hele træningspladsen..
Men nu ved jeg da at jeg ikke var dyremishabdler da jeg gav min hund de pølser (som den ville dø for igår ;-)).
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 986
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.212
Ville i give hunden det?